Gå til innhold

Ny A8 observert på Hamar

Ranger emnet


ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du leser en gang til står det IKKE noe om A8 stasjonsvogn...

 

Har på følelsen at det er eks-naboen min sin nemlig. Han har hatt a8 på stasjon og personbil siden de kom og han er flink til å fikse dem..

 

 

 

det der tolka jeg som A8 stasjonsvogn.. men jeg er muligens jævla dum da..hehe

 

men nok OT..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr på ingen måte at det er en god bil. Bare at en gruppe på ti mennesker syntes at bilen er grei.

 

 

2006-02-20

Auto Bilds kvalitetsrapport 2006: Opel beste tyske bilmerke!

 

Opel har kjørt forbi øvrige tyske bilprodusenter

Etter J. D. Powers positive Opel Signum rapport får vi nok en kvalitetsbekreftelse.

Rüsselsheim. I følge det tyske bilmagasinet Auto Bilds kvalitetsrapport 2006 har Opel den høyeste kvaliteten av de tyske bilmerkene, for øvrig ble Opel beste tyske bilmerke i 2005. Undersøkelsen evaluerer områder som pålitelighet, kvalitet over tid, service og kundetilfredshet.

 

Rapporten bekrefter de positive resultatene fra flere andre kvalitetsundersøkelser:

 

I J. D. Powers tyske kvalitetsundersøkelse av biler kom Opel Signum foran alle andre tyske bilmerker. Universitetet i Bamberg slår fast at Opel er det europeiske bilmerket som oppnår høyeste karakter fra forhandlerne når det gjelder bilenes kvalitet, mens ”Car Check” i Stuttgart, som har undersøkt kundetilfredshet, har funnet ut at Opel har den laveste feilfrekvensen av alle europeiske bilprodusenter.

 

- Dette er en bekreftelse på den kvalitetshevingen Opel-produktene har gjennomgått de siste årene, sier direktør Petter Smebye i GM Norge.

 

Sammen med de nyhetene vi planlegger å introdusere i løpet av året, er vi sikre på at flere igjen vil få øynene opp for Opel.

 

 

-------------------

 

Bare måtte..:offtopic :cab

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2006-02-20

Auto Bilds kvalitetsrapport 2006: Opel beste tyske bilmerke!

 

 

-------------------

 

Bare måtte..:offtopic :cab

 

Offtopic: Hvis jeg skal begynne å legge ut masse fakta om BMW og så blir det endel sider å skrive.

 

Greit nok at de kanskje har kvalitet..men makan til kjedlige og dårlige biler Astra og Vectra er å kjøre.. Går jo f*** ikke an å gire/akselere fort med de, for clutchen går saaaaakte ut etter at jeg har brukt den. Så det høres ut som jeg slurrer på clutchen. Ene trafikk skolen her har måttet bytte ut de nye opelene sine pga. nettopp dette. Kvaliteten var det ikke noe å si på, men det med clutchen burde de har ordnet opp i med en gang. Vectraen var en 1.8l, mens astraen kommer jeg ikke på hva var i farten.

 

over til topic: Ser det har kommet en hel haug av A8er her i Fredrikstad nå og.. syns de ligner alltfor mye på A6en, iforhold til de forrige modellene av A8 og A6. Men den du tok bilde av så veldig bra ut! Akkurat sånn de skal se ut=)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..good good...hmm..er itte han raymond andersen? som hadde lilla golf før? mener han hadde bmw for ei lita stund sia men...hmm

 

Nei nei.. hvis det er A6`n det er prat på.. Han har hatt en sinnsykt rå cabriolet som var "litt" modifisert.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei.. hvis det er A6`n det er prat på.. Han har hatt en sinnsykt rå cabriolet som var "litt" modifisert.

 

Ok. Er A6`n det er prat på ja! Ahha..Da vet je åkken du mener ja! Da blir det ittno mer offtopic heretter fra meg hvertfall! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A8 stasjonsvogn?? helt sikker på det Frk. Hagen?

Hehe, du hadde rett. Jeg skrev stasjonsvogn a8. Men finnes de egentlig? Kan godt hende jeg har misforstått han totalt, for jeg har ikke hørt om noen som har sv. a8. Da ville nok bestefar alt hatt en.. Dette har jeg forresten skjønt ikke er samme duden.

 

Så jeg dreit meg ut, ikke du ;)

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår