ryzte Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Bilen min: Anlegget skal da puttes inn i dette bagasjerommet: Jeg har forandret på denne posten fordi ting som var skrevet her er irrelevant for videre utvikling av prosessen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 ser bra ut dette :) Men siden det er en cab tror jeg du kanskje burde ha bassen i sete ryggen, en kompis av meg bygde i en celica cab og han bygde en rekke løsninger og ente opp med å ha bassen i sete ryggen. men hør litt rundt, kjedlig å bruke masse penger så fuglene langs veien for bass og ikke du :| Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Man vil vel aldri oppleve at mageregionen vrir seg av trykk i en cab. Så min mening er lik "Erik Andre" sin. Plasser subbene inntil seteryggen. Da får du i hvertfall følelsen av at subbene pusker deg på ryggen :P Siter 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryzte Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 så jo ut som en god skisse hvertfall. håper det blir bra Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ser jo bra ut da, men det kommer til å spille lite, elementene _må_ stå i seteryggen, om du har skiluke bruk den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryzte Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Da har jeg handla deler, og hentet dem :D De ligger på gulvet bak meg her, så skal få slengt ut noen bilder iløpet av morgendagen. Ca verdi 15000,- Deler: Rockford Fosgate P600.1bd (mono forsterker) Rockford Fosgate P450.4 (firekanals forsterker) Rockford Fosgate Punch fulltone-høyttaler - P152C (komponentene bak) Rockford Fosgate Punch komponentsystem - P152S (komponent sett forran) 2x Rockford Fosgate Punch Stage 3, 10" subwoofer - P310D4 Alt av kabler er også handlet, og prosessen med å få alt dette inn i bilen har begynt.. kom gjerne med alle slags kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 få opp prosjekttråden din med bilder og fremgangsmåte... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg