kenterik Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 det er det.. visste at det innsuget ikke kom til å holde seg hemmelig så veldig lenge, hehe. ska ikke se bort ifra at det blir litt blårøyk nei.. så bilen din på ingierstrand.. sparker bra den også ass... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 en kompis av meg lagde seg ett halvhybrid panser som jeg syns ble ganske bra. lurer på om han ska få lage ett til.. halvsnutepanseret ble til ett halvflatnose.. hehe. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Grattis med fet motor kent!! men du, jeg kan godt ringe deg jeg ass... :) Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 takk. hehe, ja det er bare å ringe hvis det er no. men, ikke idag, :) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det er det.. visste at det innsuget ikke kom til å holde seg hemmelig så veldig lenge, hehe. ska ikke se bort ifra at det blir litt blårøyk nei.. så bilen din på ingierstrand.. sparker bra den også ass... Bilen fikk litt for mye suppe på ingerstrand. Har nå fått justert bensintrykket med brebåndslamda sånn atte af verdien er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 syns det virka helt årleit der jeg da, hehe. hvor mye hk har du da? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 syns det virka helt årleit der jeg da, hehe. hvor mye hk har du da? Med k24 fikk jeg bremsa 250hk på hjula. Har nå byttet turbo til en turbonetics t3/t4 steg 3 eksos 63 kompressor e46. Så til uka kan jeg kjøre bil igjenn, så jeg får testa hvoran dette går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 vanskelig å få grep om dagen, men spennende å høre hva den yter da.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Er dette deg?? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 syns du jeg ser ut som en lastebil? hehe, kanskje, kanskje ikke.. ikke jeg som kjører den vanligvis, men hvis det bildet er tatt i romjula, så er det meg... var en tur i frankrike med den. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 syns du jeg ser ut som en lastebil? haha!! kanskje ikke lastebil, men du er faen ikke akkurat en fiesta heller... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 syns du jeg ser ut som en lastebil?hehe, kanskje, kanskje ikke.. ikke jeg som kjører den vanligvis, men hvis det bildet er tatt i romjula, så er det meg... var en tur i frankrike med den. Bildet ble kansje tatt i romjula ja, husker ikke helt., lastebilen så kjent ut så jeg kjørte opp i rompa på den og knipsa et bilde :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 slire: næh, er mer en liten snerten corolla eller no vel.. må innrømme det.. hehe sæther: stemmer nok det da.. dro til frankrike med den bilen på julaften, og var hjemme igjen den 30des.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Her da? xxxxxl jule-ferie el? :) Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 kent, du må vakna. vi treng ein oppdatering... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg