kris Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Er det noen som har erfaring med maskinering av motordeler hos disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feng Su Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 lenge siden jeg hadde noe med dem og gjøre men de var velig flinke og motoren ble velig bra. Jeg trr de utvider en del i fjord noe som er ett godt tegn. Og de driver med racing så de forstår seg på trimming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 lenge siden jeg hadde noe med dem og gjøre men de var velig flinke og motoren ble velig bra.Jeg trr de utvider en del i fjord noe som er ett godt tegn. Og de driver med racing så de forstår seg på trimming. Ok, hva gjorde de for deg? Noen som ikke er fornøyd da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 zvein på forumet her skal kanskje ha en blokk til restaurering der. Etter hva jeg hørte så virka han fornøyd med prisene iallefall :) Og man får vel kvittering på utført jobb, så regner med arbeidet der holder mål også. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tenkte jeg skulle levere inn motorblokka mi der i midten av august når lønna kommer :P Skal be de hone sylinderne, maskinvaske og planfrese den. Prisene var slett ikke ille. ikke ifølge siden dems hvertfall :) Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 zvein på forumet her skal kanskje ha en blokk til restaurering der. Etter hva jeg hørte så virka han fornøyd med prisene iallefall :) Og man får vel kvittering på utført jobb, så regner med arbeidet der holder mål også. Høres bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg