Gå til innhold

Trenger litt hjelp av dere......!!!

Ranger emnet


PoloBoy

Anbefalte innlegg

Da mor skal investere i ny bil, og brukeren av den hovedsaklig kommer til å være meg, så jeg mitt snitt til å hjelpe henne å lete. Så, hvis du har/vet om/har hørt om en grei Polo til salgs, pris ca rundt 60-70 000 (+/-), så hadde det vært flott om du tar kontakt! Bilen bør helst ikke ha gått for langt, og den bør være EU godkjent! (Hørte jeg kravstor...!?)

 

Tips taes imot med TAKK og ingen forslag er for dumme!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Da mor skal investere i ny bil, og brukeren av den hovedsaklig kommer til å være meg, så jeg mitt snitt til å hjelpe henne å lete. Så, hvis du har/vet om/har hørt om en grei Polo til salgs, pris ca rundt 60-70 000 (+/-), så hadde det vært flott om du tar kontakt! Bilen bør helst ikke ha gått for langt, og den bør være EU godkjent! (Hørte jeg kravstor...!?)

 

Tips taes imot med TAKK og ingen forslag er for dumme!

 

http://www.finn.no

http://www.motorborsen.no

+++

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker masse for respons! Er godt å at VAG folket prøver å hjelpe hverandre!

 

Jepp, har snakket med kpkp og vært inne på tanken, men mor skal liksom ikke ha sånn "rånebil" hvis dere ser tegninga(den som klarer å lure mutters til å kjøpe senket bil med fete hjul skal jeg være evig takknemmelig!)......

Har forresten en strøken Vento GL på hånda hvis dere vet om noen likesinnede VAG entusiaster som skulle være interessert.

Vinrød, senket, 17" og 2" eff.anlegg - clean look! Tror den har gått ca 130-140 000, og han denn går for 49 000,-. Syntes den er meget pen selv, så vurderer å handle jeg også igrunn!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Takker masse for respons! Er godt å at VAG folket prøver å hjelpe hverandre!

 

Jepp, har snakket med kpkp og vært inne på tanken, men mor skal liksom ikke ha sånn "rånebil" hvis dere ser tegninga(den som klarer å lure mutters til å kjøpe senket bil med fete hjul skal jeg være evig takknemmelig!)......

Har forresten en strøken Vento GL på hånda hvis dere vet om noen likesinnede VAG entusiaster som skulle være interessert.

Vinrød, senket, 17" og 2" eff.anlegg - clean look! Tror den har gått ca 130-140 000, og han denn går for 49 000,-. Syntes den er meget pen selv, så vurderer å handle jeg også igrunn!

 

Mere info? Bilder?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men har ikke kommet så langt, fikk høre om den i går kveld bare! Har vært å sett på den for en liten stund siden, men da skulle han ha 69 000,- uten 17". Bilen må bort nå pga akutt behov for stasjonsvogn!;)

Er fetteren til bestekompisen min som selger, så jeg vet bilen er bra iallefall! (Selger er en meget nøye 30 åring som er svært bilinteressert!):cool:

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår