FredrikB Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg lurer litt på om det er mye slit med å modifisere bilen til et litt smoothere utseende. Da med tanke på "skilt-luke" bak, lister etc ... Mest med tanke på sveising og sparkling! Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Mye arbeid, og ikke billig. Hadde det vært gjort på 1 2 3. Ville det vært MANGE flere hatt det. Det som gjør det spesielt, at folk tar seg tid og råd til å gjøre det ;) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tid til arbeid har jeg, penger derimot =/ Men hva kan være så mye arbeid med det? Vet av erfaring at sliping etc er tidkrevende/kjedelig! Men at det er dyrt? Er jo snakk om å kjøpe pussepapir og sparkel. Sveisingen er vel den eneste store kostnaden? Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Lærer sykt mye av detta men er sykt myyyye jobb oxo har cleana hele bilen min Golf2 så den er helt rein .. satan myye jobb... men kan sikkert hjelpe deg å på vei Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg