242 1,9l Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 sorry mac. men første gang jeg satt i en traktor så skjønte jeg det at diesel er lite kult. edit: btw. mercedes vito? sier det deg noe? aldri noe plunder med diesel biler? my ass!!! ikke di 2 første ukene nei. da er jeg enig. men etter det så ryker ratiator. turbo. toppen. dieselpumpa. oljepumpa med medfølgende rådebank. OSV. skal jeg fortsette kansje? å du? når diesel pumpa på benz'en din ryker.. ikke kjøp ny ihvertfall.. 50k er litt mye for den lill pumpa der. nevn en bensin bil som bruker lite på mila?? ingen dødelig som har rå til å kjøre rundt med bensin.. gromme bensinbiler er biler med over 300hk.. DIESEL ER RÅÅÅT!!! se om du finner lysbrytern på veggen a.. for hos deg er det mørkt!!!!! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Rart Jeg har inne E-klasser 220cdi'er som har gått 500000km+++ og enda fint går ann og brukes! Finn en Honda civic som har rulla 500000km og like vell er i bruksstand!!!! Diesel er og blir det beste drivstoffet!! Bensin er kun til prosjekt biler!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 men hva ligger diesel prisen på nå da? er den fortsatt 30øre billigere enn 95 octan? rød diesel er jo faktisk så billig at det er noe og poengtere med. jeg har faktisk kjørt en diesel bil... var en paugeot expert. turbodiesel. (måtte desverre kjøre den, pga jobben) å den brukte sånn i snitt 1,2-1,5 liter på mila å det var blanda kjøring. med grise kjøring brukte den oppmot 3liter men den orka ikke mer en 160 da... den var faktisk fin og kjøre å sånn men aldri i verden om jeg hadde kjøpt den privat. når det gjelder benz så hadde en tidligere kolega en mb e klasse. å han skrøyt jo vannvittig av den bilen. men den dagen dieselpumpa gikk da solgte han bilen etter å ha fått pris på bertel o steen på 50000kr. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 men hva ligger diesel prisen på nå da? er den fortsatt 30øre billigere enn 95 octan? rød diesel er jo faktisk så billig at det er noe og poengtere med. jeg har faktisk kjørt en diesel bil... var en paugeot expert. turbodiesel. (måtte desverre kjøre den, pga jobben) å den brukte sånn i snitt 1,2-1,5 liter på mila å det var blanda kjøring. med grise kjøring brukte den oppmot 3liter men den orka ikke mer en 160 da... den var faktisk fin og kjøre å sånn men aldri i verden om jeg hadde kjøpt den privat. når det gjelder benz så hadde en tidligere kolega en mb e klasse. å han skrøyt jo vannvittig av den bilen. men den dagen dieselpumpa gikk da solgte han bilen etter å ha fått pris på bertel o steen på 50000kr. når du har kjørt en sånn drit bil,så er det ikke rart at du ikke liker diesel!!:puke finnes deisel biler som bruker langt under litern på mila.. mb som gjelder!! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 min volvo240 diesel gikk på ca 0,7 på mila Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Her kommer enda et usaklig innlegg: Jeg skal aldri ha diesel bil. Biler skal ha bensin, båter skal ha diesel :) Og ja, jeg har kjørt diesel bil; VW Golf 05 2.0TDI - fæl lyd, greit dreiemoment dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 faen for en useriøs tråd!! Diesel er praktisk, usa front er rått.. DONE, FINITO, osv osv Enig. Tar jo helt av dette jo:P Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Gjesp Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 eneste mercedes duger på, er å ruste ihjæl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 merc er respect!!! Det er ikke 145 1972mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 merc er respect!!! Det er ikke 145 1972mod hehe,jævli tøft med mercedes,ruster som faan,(maaange)har snekke som på en volvo 140(bare i dårligere utgave) og snekke er kanskje litt gammeldags(også for 30 år siden)og bilene koster flesk å vedlikeholde. mercedeseiere skryter av at de går så utrolig langt osv,men hvor rart er det? Når en bruker så mye penger på å vedlikeholde en bil så skulle det vel bare mangle? eller? Merc har laget gode biler de også,men mye rævva også. en bekjent jobber fast på mercedes som rustskadeutbedrer,mye rart med bilene sier iallfall han. sorry ot nå men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har vell noen skandale biler fra volvo også? Ny volvo er vell ikke som det var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Nei men så sykt mye grommere enn merce i hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har vell noen skandale biler fra volvo også? Ny volvo er vell ikke som det var! s-serien!! SKROT står det for!! den er ikke no å skryte av Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 w211 E-klasse 2003-2005 mod vill jeg nå heller hatt en s80\s70 osv!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg