240preformance Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Begynt å bygge bil jeg og, så da blir det en tråd på meg oxo Skal bygge motor nå først, så får begynne med den: Var entur hos Sten Parner Motor og handlet inn litt deler..hehe Bånndelen på motoren består av: -Venolia stempler -H-råder -Marineveiv -høyeffekts oljepumpe -gr.a bunnpanne Motoren blei sendt til borring hos Motor Teknikk i Oslo...Veldig bra utført jobb av di Har begynt så smått og montere bunndelen: Blokka blir lakkert en av di nermeste dagene, men hadde ikke tid til å vente med å begynnefatality fatality Drivverk: 2 plata Tilton clutch Sellholm m45 doshift kasse, med utveksling 1st: 2,231 2nd:1,49 3rd:1,18 4th:1,0 Så blir det vell en TrueTrack sperre etterhvert Blei også handlet bremser til bilen, XC90 T6 calippere og skiver Felger er også bestillt men, pga ferie på Compomotive fabrikken tar det litt tid, før jeg får di...MO 8x18 forran og 10x18 bak Bilen er under arbeid, og flere bilder kommer... Det blir en 244 med bredding i stål... Skjermene forran blir ca 3,5cm breiere på det meste, bakbredderne går fra ca midt på døra og helt ut bak og blir ca 9cm på det meste:hello: Dette er en prøve på den ene forskjermen.. Dette var nok for ikveld, men oppdatteringer kommer løpende:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ser bra ut dette. Har blitt en del som bygger gromme motorer i 240 nå om dagen. Stå på! Blir spennende å se videre. Har du flere bilder av bilen eller? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240preformance Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 mange heftige bygg på gang ja.. Kommer ikke noen flere bilder av bilen ennå, må få fiksa litt mer først, bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Brukt noen kr ja..... Ser bra ut... stå på... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 blir gromt detta ja! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 åh, du hellige julaften....babyhmm? hvor mye penger pleier du å ha med deg på handletur a? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Blir nok bra dette:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 dette så interresant ut! Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Dette blir verdt å følge med på ja! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Etter min bedømming ser jeg store gode prestandamuligheter i dette prosjektet. Ser ut til å ha valgt et bra utvelg i deler =) Hold oss oppdatert!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240preformance Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jo takker.. håper dette skal fungere.m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det gjør det nok med rett oppsett på understell og bremser i forhold til motorkraft... Gleder meg til å se videre på fremgangen her. Stå på, jeg følger med i det skjulte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240preformance Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 da har jeg fått grunna og lakkert bånndelen i den farge som bilen også blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Gromt! Vart jo nice:D Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 rødblokk skal være RØD.. min mening:) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg