Gå til innhold

STREETMEET på Ingierstrand 26 august (rett ved Oslo)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det var moro å høre fra en at den gule Mustangen som kom hadde 500 hester teoretisk. Med orginalt eksos anlegg og ikke så mye gjordt med motor utenom supercharger'n (som jeg så i mørket og på bilder etterpå) så vil jeg heller si 350 hester er nok mere tingen ;)

 

Men men, er moro å se en annen "nyere" Mustang der også, så også en eldre en også :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var moro å høre fra en at den gule Mustangen som kom hadde 500 hester teoretisk. Med orginalt eksos anlegg og ikke så mye gjordt med motor utenom supercharger'n (som jeg så i mørket og på bilder etterpå) så vil jeg heller si 350 hester er nok mere tingen

 

Men men, er moro å se en annen "nyere" Mustang der også, så også en eldre en også

 

 

Bilen har jo ikke vært på benk så hvormye hester det er i den er usikkert.

 

Men det er ikke BARE procharger på den.

 

Større intercooler, chip og div OG procharger kompressoren.

 

Men bilen er langt fra ferdig. Skal nok gjøre litt mer før jeg slepern bort på benken!

 

Men som du sa, det var kult å se en annen "nyere" stang der!

Er ikke så mange av dem på treffa! :peace:

Member of Team SB (THE REAL ONE)

 

 

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har jo ikke vært på benk så hvormye hester det er i den er usikkert.

 

Men det er ikke BARE procharger på den.

 

Større intercooler, chip og div OG procharger kompressoren.

 

Men bilen er langt fra ferdig. Skal nok gjøre litt mer før jeg slepern bort på benken!

 

Men som du sa, det var kult å se en annen "nyere" stang der!

Er ikke så mange av dem på treffa! :peace:

Moro å se en nyere Mustang bli trimma :respect

 

Bare en liten ting for å gi en hjelpene hånd, bytt pullien på Pro Charger'n til en mindre. Hvor mange psi pumper Procharger'n ut nå?

Regner med at det er en 3 core intercooler, og med det har'n ca 400hk, man man følger fabrikk tall. men man skal trekke fra litt så man får reele tall.Men uansett det flytter seg bra fordet :)

Og skal du ha god lyd in den, bytt ut midtpipa med en BBK X-pipe og Magnapacks cat-back. Da vil man ihvertfall høre deg komme lenge før du er der.

Er det noe du trenger så har jeg kontakter i USA. Ikkeno vits å betale mer enn man må ihvertfall.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det er 2 1/2" på stangen. Men det er ikke orginal på min. Pottene er byttet ut med high flow.

Hjelper ikke bare med pottene, må bytte ut røra også, hvilket merke er pottene?

 

Som jeg har nevt. bytt ut med en X-pipe med cat's (siden loven sier du må ha dem), da fjærner du 2 catter og du får hi flow cat's. Så bytter du ut the råttne eksosanlegget mustangen kommer med fra fabrikken med mandrel bendte rør. Skal love at du vil mere stor forskjell siden du har føner på motor'n.

Er viktig å få ut eksosen og ikke bare dytte på med mere luft liksom.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se en nyere Mustang bli trimma

 

Bare en liten ting for å gi en hjelpene hånd, bytt pullien på Pro Charger'n til en mindre. Hvor mange psi pumper Procharger'n ut nå?

Regner med at det er en 3 core intercooler, og med det har'n ca 400hk, man man følger fabrikk tall. men man skal trekke fra litt så man får reele tall.Men uansett det flytter seg bra fordet

Og skal du ha god lyd in den, bytt ut midtpipa med en BBK X-pipe og Magnapacks cat-back. Da vil man ihvertfall høre deg komme lenge før du er der.

Er det noe du trenger så har jeg kontakter i USA. Ikkeno vits å betale mer enn man må ihvertfall.

Today 14:03

 

 

Hjelper ikke bare med pottene, må bytte ut røra også, hvilket merke er pottene?

 

Som jeg har nevt. bytt ut med en X-pipe med cat's (siden loven sier du må ha dem), da fjærner du 2 catter og du får hi flow cat's. Så bytter du ut the råttne eksosanlegget mustangen kommer med fra fabrikken med mandrel bendte rør. Skal love at du vil mere stor forskjell siden du har føner på motor'n.

Er viktig å få ut eksosen og ikke bare dytte på med mere luft liksom.

 

 

Det er første gang jeg er på am car siden.

 

Har alltid hatt og bygget mercer men mest bimmere.

 

Fikk lyst på noe spes, så da bla det stangen.

 

Men har ikke så utrolig mye peil på de her. Kult at du har litt peil og gidder å dele det!

 

Sender deg en pm.

Member of Team SB (THE REAL ONE)

 

 

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang jeg er på am car siden.

 

Har alltid hatt og bygget mercer men mest bimmere.

 

Fikk lyst på noe spes, så da bla det stangen.

 

Men har ikke så utrolig mye peil på de her. Kult at du har litt peil og gidder å dele det!

 

Sender deg en pm.

Bare hyggelig å hjelpe :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår