boXer Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg tar en tur. Forhåpentligvis med oppstrammet eksosanlegg, og nytt hjullager. Er så flaut med skranglelyder og gnisselyder :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 da har jeg prøvd å sende mail til autofil med ønske om at jan erik larsen kommer enten med filcrwe eller fotocrew. legger igjen melding så fort jeg har fått svar Jeg tror det går skeis... Lørdag 26. august skal TV2 sende direkte fra torvet i Lillestrøm i beste sendetid, mellom klokken 19:30 og 21:00 i et program de har valgt å kalle ”avspark lørdag”. Norges mest omtalte bil, Koenigsegg CCX blir for første gang vist offentlig i Norge av Tommy Shariff. Henning Solberg kommer også innom. Det samme gjør Autofil guru Jan Erik. Jeg skal hvertfall bort der, skal se om jeg får kontakt med de og får de til å ture oppover til streetmeet etter de er ferdig på torvet her :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Fått med CCX'en til ingierstrand. Han kan sikkert ta noen piruetter :D Fått igjen bilen idag, så jeg kommer! (med mange folk :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg kommer hvertfall med nyinnkjøpt kjerre :D Henta den idag :D jeeej Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg aner ikke hvor denna plassen er (ingjerstrand altså), så jeg får henge meg på dere.. Si fra når dere har tenkt å dra da. Jeg kommer jeg om ikke jeg har lovt meg bort fra før. http://kart.gulesider.no/kart/index.c?stopId=a_86237&startId=a_10000487486 Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Kanskje jeg skal cruise meg en tur? ;) virker fett dette!Er litt usikker på veien men det må jeg da klare å¨finne ut... :) http://kart.gulesider.no/kart/index.c?stopId=a_86237&startId=a_10000487486 Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hvis noen har e-mailen eller kjenner sharif så må dere overtale han at han kommer å viser fram kjerra han og !!:respect Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hvis noen har e-mailen eller kjenner sharif så må dere overtale han at han kommer å viser fram kjerra han og !!:respect Skal prøve å overtale han, tipper det lar seg gjøre, men da dukker han nok opp litt senere enn når streetmeetet starter siden han skal være med på arrangementet på Lillestrøm torv. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hehe, blir god reklame for han å vise seg på ingierstrand og der tenker jeg! Høres bra ut, gleder meg:) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Shariff har vært på streetmeet før han. :) Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Shariff har vært på streetmeet før han. :) JEpp, jeg minnes en styla bmw 7 serie med skikkelig v8 lyd og gromme felger? hehe den var feit :D Håper han kommer nå og da. Koeningsegg på streetmeet hehe, det er rått Og så håper jeg mer av alt at ikke purken står og blokkerer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hehe, da parkerer vi bare på lommene utover der det er plass, ikke faen om noen skal stoppe oss:) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hvorfor kan politiet egentlig stoppe mennesker fra å møtes? Under mistanke om uloveligheter? Da kan vel egentlig alle holdes innesperret ifølge den norske regjeringa... "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hvorfor kan politiet egentlig stoppe mennesker fra å møtes? Under mistanke om uloveligheter? Da kan vel egentlig alle holdes innesperret ifølge den norske regjeringa... Det at vi stiller oss opp og møtes er vel ikke det dem klikker for.. men når noen begynner og burne, så er det mere dem kan begynne og mase om... (om noen husker paragrafen om og kjøre hensynsfullt, aktpågivende og varsomt den gjelder på lukka områder som tilhører offentligheten også, ikke bare veier) MEn det var vel naboklagene som stoppa treffet forrige gang om jeg hørte riktig... 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 joda, men da kan vel ikke politiet stoppe dette før det er påvist at noe slikt skjer? Burning står jo vel ikke direkte på agendaen? "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg