ZpiFF Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvis det er follo tv du tenker på så tror jeg ikke de har skills nok til å sensurere :p Men fett uansett men vil nok legge en demper på ulovligheter =) Jeg kommer uansett og håper alle andre gjør det samme. Satse på bra vær nå så =) -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 heheh, tanken har slått meg ja =P De begynner da å bli flinkere enn hva dem var i starten men lol Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Så så de gjør så godt de kan :respect Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Kanskje jeg skal cruise meg en tur? ;) virker fett dette!Er litt usikker på veien men det må jeg da klare å¨finne ut... :) Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Fått mail fra Henrik, en fotograf i gatebil om at han kanskje kommer en tur. sa også at det snart må lages en sak om FOLLO-stripa snart -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 fett :) Si til at han må vente, til folk har fått lakkert bilene sine ;) Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvor er denne follostripa? Såvidt jeg veit er det null striper som kvalifiserer i Oppegård/ski området :) Enlighten me :) Ski er så full av snut -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hm.. Ja det lurte jeg også på... kanskje den mest vell kjente rett strekka ved felles kjøpe rett ved E18, hehe kan jo også kalle r154 eller hva veien heter på kartet, som strekker seg igjennom hele ski sentrum og bortover igjennom oppegård greverud kolboten og mot oslo,hm nei ikke godt å si Er forresten meldt greit vær på lørdagen! 21grader og små skyet, vi får fortsatt krysse fingrene! Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 r152 aka Skiveien :) Det er jo mange bygdeveier i området, men ingen typisk "stripe" som man ser i mindre norske byer, der det ligger små sjapper og restauranter på begge sider av veien. Detta er for dårlig :p Gjerne sånne miljøgater så man kan råne ekstra hardt og lenge før man er gjennom. Også gjerne en rundkjøring i hver ende av veien så man kan kjøre frem og tilbake. :p Dette ble jo helt offtopic, men Follo mangler et sted som samler rånerne/bilinteresserte, detta skulle vi hatt :) -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ja det er sant det egentlig, kanskje ingierstrand er stedet:) litt lite sjapper der men.. hehe r152 *pugge* =p Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 fått mail fra Henrik Thorstensen igjen. ha svarte: Vi fikser noe uansett. Skal se hva jeg får til. eneste som er igjen nå er å få flest mulig folk til igierstrand. RING meg når du skal til stranda -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jah, kanskje litt dumt å kjøre rundt med det på bilen... snuten ser det kanskje... men tenkte på en ting... politiet fyller bensin bare på statoil, pga staten osv tror jeg... så de som gidder kan printe ut noen lapper på pumpene på esso yet shell osv... =P Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 har sett snuten tanke på shell i ski. -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 merklig... har alltid sett at 3-4 biler står samtidig og fyller på statoil. Samma det men... prates på pm. Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hvis noen forsatt er usikre på veien så send pm. finner ett felles møtes sted der en som vet veien møter opp -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg