Gjest 426hemi Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 sånn, da har jeg fiksa litt på kolonnekjøringen i første posten. Er litt lite på nett nå pga virus på maskinen hjemme :???: Selv håper jeg at været blir ok da ihvertfall :) Det er liksom "første bud". Andre bud er ikke noe politi tredje bud er "kör hårt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Du glemte at folk som drar igjennom ski, samles 19.00-19.10 og drar avgårde mot ingiern da:) La ut en tråd om dette på fastford.no, så kanskje det kommer noen derfra og.... Kanskje noen skulle informert autofil om dette ? Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 da har jeg prøvd å sende mail til autofil med ønske om at jan erik larsen kommer enten med filcrwe eller fotocrew. legger igjen melding så fort jeg har fått svar -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 da har jeg prøvd å sende mail til autofil med ønske om at jan erik larsen kommer enten med filcrwe eller fotocrew. legger igjen melding så fort jeg har fått svar Det er fett.. får håpe han Jan Erik kommer. Jeg å en del kamerater kommer forresten på meete.. er leeeeenge siden jeg har vært på noe street meet nå så er på tide. Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har dere tenkt på at sist fikk politiet inget forvarsel pga kort planlegging?Men denne gangen har de bedre tid samt vet at noe har vært arr her før. Ikke for og drepe gleden for jeg elsker slik morro men d er often en fordel og ha flere plasser og bytte mellom. Era Helt enig.. Er lurt med noen back up steder om Politie skulle dukke opp noe for tidlig. Det er en stund siden jeg var inne i de greiene her så fint om noen andre foreslår 2-3 back up steder... med en rekkefølge. Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Helt enig..Er lurt med noen back up steder om Politie skulle dukke opp noe for tidlig. Det er en stund siden jeg var inne i de greiene her så fint om noen andre foreslår 2-3 back up steder... med en rekkefølge. Tyrigrava? hehe Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hadde vært gøy om Jan Erik og Tommy kunne utfordre oppmøtet til glenn rodney og Hafsengen. Ettersom det garantert blir mye video filming og knipsing med still bilde kamera, så oppfordrer jeg folk som vet dem ikke greier å dy seg da det gjelder å svi litt gummi sette en midlertidlig plakat, eller skrift forran skilt nummeret. Kanskje burde nevne dette i første posten også! feks. slik som dette takk til drømmern som kom med ideen og fant bildet:thumb Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Esso Ryen klokken 19... Jeg er der, med familievogna og klekkeklar kartleser. Jeg vet hvor det er så er ikkeno stress :) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Politiet stoppet sex-filming nær badestrand Den noe spesielle filminnspillingen fant sted på Svartskog utenfor Oslo, ikke langt unna den populære badestranden Ingierstrand, fredag kveld. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127294 haha, vær forberedt, kanskje flere dukker opp! Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Helt enig..Er lurt med noen back up steder om Politie skulle dukke opp noe for tidlig. Det er en stund siden jeg var inne i de greiene her så fint om noen andre foreslår 2-3 back up steder... med en rekkefølge. Forslag til backup: 1:Ikea furuset 2:Metro senteret på lørenskog 3:Skedsmohallen 4:Norges varemesse i lillestrøm 5:Hellerud sletta Noen som har noen innvendinger til dette...?? Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Lokal tv kommer:thumb Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Forslag til backup: 1:Ikea furuset 2:Metro senteret på lørenskog 3:Skedsmohallen 4:Norges varemesse i lillestrøm 5:Hellerud sletta Noen som har noen innvendinger til dette...?? Høres bra ut, selvom jeg ikke trur de kommer til å jage oss vekk Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 jeg er der med noen kompiser :D volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Lokal tv kommer:thumb hva mener du med lokal tv??? Er egentlig ikke så positiv til at alt sammen skal bli filmet og dokumentert i hue og ræva jeg da, men, men. Egentlig synes jeg ikke det er noe mål å få autofil eller andre til å komme, egentlig er jo meetet kun ment for vanlige folk som er intressert i bil og ønsker å ha en feit bilkveld. Og ja, det kan ødelegge for kjøregleden hvis masse folk og firmaer filmer og står i, i og med at ikke alle som herjer ønsker å være med på 1000 forskjellige filmer, og noen biler blir lett kjent igjen. Synes ikke folk skal være naive her og mase på sånne autofil ting, for det ender fort med at de bare tipser politiet og så blir hele møtet torpedert. Autofil er tross alt NRK, folkens. Det er jo det som er det viktigste tross alt, at ikke purken kommer og ødelegger stemningen for oss. skal fikse litt på første posten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Litt sant det du sier Hemi, men jeg ser det heller på denne måten... de som burner og allerede viser seg fram for 500stykk mennesker som er der... de syntes det bare er gøy å komme med på tv og sånt også, hehe Jeg har såvidt vært i kontakt med dem og da ba jeg dem sensurere skiltnummer osv, hvis i det hele tatt dem skal filme folk som burner. Autofil hvis jeg ikke tar helt feil har vært med på et sånt treff før, ikke noe problemer det, hadde vært drit artig om dem kunne kommet og forevighet dette treffet for min del! Hvis det blir mindre posetivt av slikt besøk får vi bare droppe det neste gang også har alle lært av det. Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg