Probe GT Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hm... du var på forige treff du? Mener jeg så den skodan da.... EDIT: Nå som jeg tenker over det, var det ikke dere som satt utenfor Esson her en kveld, på kant steinen =P Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playboy skodan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kan stemme at det var oss ja...vi har for vane å være der... var så klart på forrige treff, det var jo genialt!!!:thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playboy skodan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Probe GT!!! Nå har jeg hørt masse om den flotte filmen fra treffet 1 juli, og fant linken din til den,men jeg får den ikke opp...den vil ikke virke hos meg...hjelp...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127481 Denne som pudding lagde mener du? Hvis du bare updater windows media playern din eller winamp så funker det nok skal du se:thumb Forresten så tror jeg har snakka med vennina de før, hun hadde vært å trent på trenings senteret i ski også måtte jeg flytte bilen litt, da hun ba meg passe meg fordi hun var blond og skulle rygge =p kan det stemme? Hun kjørte den som er på filmen der, med mega torshov spoiler:hello: Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playboy skodan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Stemmer det, var oss det og!!! Hehe, er det broren din som jobber der? Verden er ikke så fryktelig stor...skal du ut å kjøre i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Sendte deg PM jeg, klart jeg skal ut litt ikveld:): Ser meg nok ! Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 uuuhhuu date på gang ;) bare ikke glem Ingerstrand så går det bra. Og ja jeg er broren hans og nei jeg jobber ikke på avencia treningsenter, er bare SVÆR AZ HEHE :) Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Fillern, Sommertreff på ACR er samme helg :shake - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 wuhuuu dette blir fett.. tror golfen ruller til den tid så jeg skal nok komme meg dit og ikke minst lage litt stemmning med musikk! 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 høres bra ut dette....må prøve å få med meg en haug med folk fra vinger å da.... ;) Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kolonne fra vinger, igjennom sørum også videre går jeg ut ifra? Da kan dere jo henge dere på alle fra sørum skedsmo og den gjengen der, nedover kanskje, står vel her i tråden noe sted når dem drar... folk skal møtes på ryen også hvis jeg ikke husker helt feil=) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Tenker vi drar fra Esso'n på Ryen kl 19:10. Er bra jeg har noen dager å komme meg på etter ferien :) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Pudding; tar du turen, husk kameraet da, råbra film sist!;) Lover ingenting, jeg heller bare overrasker positivt.. kanskje... Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ok.... Jeg skal hvertfall ikke gå glipp av dette... blir jo større en det siste!! og folk er hjemme fra ferien:) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Sikker på at det blir større enn sist da? Det er jo bare 35 stykker som har svart på tråden her. http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg