Omega-A Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 :) Her er min Opel Omega-A, 1988-modell. Den har rulla snart 390.000km. Har skifta en hel masse foringer, pakninger m,m, skifta seter, og dørtrekk, de er fra 1989-Omega, som er min andre bil. Delebil/Lærebil. Dekkene er 205/70/15, felgene er MOMO Arrow. Når motoren sier takk for samarbeidet, skal det settes inn en ny, som bare har gått 193.000km, samt gearboks som sitter i delebilen. Delebilen skal jeg pelle ifrahverandre etterhvert. Bensintanken er forresten til salgs om noen vil ha en. Alle slanger og greier følger med. Delebilen ble kjøpt på sekundet da eieren sa han skulle kaste den. Klasket 1500kr på bordet og fikk en full-god bil, som til og med startet på første forsøk etter å ha stått stille 1 år. Etter å ha strammet opp bensinslangen som gikk inn på filteret var det bare å kjøre hjem. Kupp er vell et beskjedent ord... :) Iløpet av en sommerkveld nå, skal jeg få inn servo og byttet et stag m,m. :) Omega-A Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg