Gå til innhold

Brock b1

Ranger emnet


KrizZzo

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah? Greit om du informerer at det fortsatt er muligheter for å selge felgene til noen andre ETTER vi er blitt enige om pris, og du sender sms "nå er felgene sent". Tenkte jeg ikke skulle skrive noe her, men siden du ikke svarer på sms eller ga beskjed om at felgene var solgt til noen andre, så får du bare høre det. Lykke til med felgsalget.

Beklager som sagt at jeg ikke fikk gitt beskjed, men det var ikke jeg som tok meg av sendinga, fikk beskjed om at de skulle sendes den dagen jeg sendte deg melding om at de var sendt, men en som bor like ved der jeg bor hadde vist vært interessert i felgene og kommet med et bud som ikke kunne oversees. Beklager.

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 10 995 for de gamle mine nye... Uten polert kant, og med bob bob dekk

ja, og dette er med polert kant og me supre dekk:) så de er kanskje verdt en 1000,- lapp mer en de du kjøpte?

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og dette er med polert kant og me supre dekk:) så de er kanskje verdt en 1000,- lapp mer en de du kjøpte?

 

 

mulighet for å ta inbytte i noen 16" felger til bmw + mellom legg?:)

-Bmw 320Turbo

x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:)

x *Nissan 200sx rs13

x *Bmw E30

x *90 Mod Crx V-tec :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulighet for å ta inbytte i noen 16" felger til bmw + mellom legg?:)

 

 

 

Mente egentlig 17 toms da:D Er f1 dekk bak som er helt ny å to som burde skiftes på di forran:S :(

 

men vist du er interresert så kan jeg maile bilde i løpet av helgen

-Bmw 320Turbo

x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:)

x *Nissan 200sx rs13

x *Bmw E30

x *90 Mod Crx V-tec :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår