coll24 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hei, har aldri vært borti Audi tidligere, men da er på jakt etter ny bil som er god på glatta så er vel ikke denne det verste jeg kan få. Den annonsen jeg fant viser at den har automatgir, noe jeg er blitt vant til så det passer jo greit. Liker ikke at det var stv. men skal ikke la det bestemme kjøpet. Det jeg igrunnen lurer på er hvordan forbruket er på denne bilen, jeg skal og bruke den som jobb-bil og den må da ikke være så altfor dyr. Frykter at den er dyr med over 170HK automatgir og trekk på alle fire. Jeg tenkte meg en japansk bil som var driftsikker, men vurdere andre og. Hvordan er denne bilen, den har gått over 200` noe jeg syns er mye for en bil til 75000kr. Dette http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1181051&username=98765 er bilen. Ser prisen greit ut? Kom på en ting til, har en bil nå som får noe nytt som går galt så fort jeg har fikset det. Girkassa på denne er treg i reversen, og tar av og til over 20 sekund før den slår inn. Jeg vil da ikke ha noe trøbbel med en ny bil, har fått nok av girkasser da jeg fikset ei manuell til ei gammel Merce ei gang. Det var drittjobb. Bilen har gått 200000KM, noe fare for at kassa skal skape problemer med det første? Takker for svar mvh Tor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hei. tror det er en knall bil du har der, men for meg ser den litt dyr ut. Vet om en Audi A6 1995 mod, 2Liter bensin, som har gått 250 tusen. Bilen er en drøm å kjøre, men det må bytter olje og filter på gir kassa. (Automat kasse) Send PM for mer info eventuelt bilder. Pris kan diskuteres. Veil 60 000 Erik Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coll24 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Takk for svar men bilen er reservert til annen kjøper. Men må si at jeg vurdere Audi quatro fremdeles.Syns 250` er noe langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kan være enig, men Audi motorene er jo kjent for å gå langt. Men det er viktig at du bestemmer selv. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Om en kikker rundt på finn og autodb så er det en stor andel av disse bilene som har mange km på nakken. Min runder snart 300k (92'mod med 2liter) og er fortsatt knallgod å kjøre. 250k er ikke mye på disse bilene med normalt godt vedlikehold. Er vel stort set automatkassene som man skal være litt obs på ved såpass høy km-stand. En fordel om selger kan dokumentere siste service på denne da det er flere som desverre dropper disse servicene. 2.8l som er nevnt først her er en god motor, og mener forbruket på langkjøring ligger på like over literen. Ingen ideell pendlerbil sånn sett :) Om forbruket er viktig og du vil ha quattro er det nok bedre å gå for en med 2.3 som ikke er fullt så tørst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg