Mr. Ellingsen Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Hallo! Siden jeg skal legge så sinnsykt mye spenn i Golf'n (:D:D:D), så må jeg desverre selge knallerten jeg har... Har ikke gjort så mye med den, men kan jo ramse opp det lille som er av info... *2002 modell. (Snart akkurat 1 år gammel (tror jeg)) *Nye drev og kjede for ca ikke så lenge siden. *Dysa om (kun bensin). *Komplett Gianelli effektanlegg. *Gjør 100-120 på sletta.....(!) Er jo (selvsagt) noe negativt om den også...: *Fusker fælt på lavt turtall (Etter hva jeg har hørt, så hjelper det og bytte luftdysa også, da blir det borte). *Har SKIKKELIG "turbo" effekt. *Er noen riper i blinklys, hendel og framskjerm etter et tryn jeg hadde :( *Øøøh... Er vel ikke noe mer da. Som jeg kommer på! Kan ikke selge den før om 1 uke! Men ta kontakt for evt. prøvekjøring osv!! Prisant. 18,000,- (edit: originalt eksos anlegg følger med!!) MAIL MEG HER! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 . Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Okey folkens!! Er en kar som sier at han kan gi 15,000 for den! Så hvis noen gir noe littegranne over det, så skal den gå for det! "Spread the word, man!" Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Tror ikke det er så mange som vil kjøpe moped her, er jo tross alt et BILforum:D prøv mopedportalen isteden Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg