Aron88 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 bryr meg ikke om det er 1.8i, ell 1.8..men trenger en ny motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Trenger du ny motor, eller vil du bare ha ny motor? Skal du bygge om fra forgasser til monopoint så må du bytte ledningsnettet. No som ikke er verdt det IMO, ettersom begge motorene har 90hk og du oppnår egentlig ingen fordeler med å bygge om. Ihvertfall hva jeg mener om saken. Og en gassermotor som du kan hive rett nedi er det ikke noe problem å skaffe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 okey..nei..grunnen til at jeg tenkte på "i" var at det var en del motorer med lav km stand i forhold til vanlig 1.8. Men jeg trenger en ny motor så jeg går vel for en 1.8 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg