Gå til innhold

Bilder: NSK rudskogen 2006.07.29

Ranger emnet


teeg

Anbefalte innlegg

Stakkar man...

 

Må ha vært total bremsesvikt ja, går ikke å feilberegne så mye...

 

Kondolerer

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ta fart det...

 

Det så ikke ut til at bremsene virket i det hele tatt. Hvertfall så ble ikke farten senket noe særlig. Airbager gikk og bilen hoppet oppå barrieren.

Stygg sak!

Er ikke så sikker på at bremsene ikke virka i det hele tatt. Hvis du ser etter, så ser du noen spor som går mot sandspora. Ene begynner rett over T'en på driftfun, andre litt til høyre for midten av bildet, akkurat der asfalten har en "søm"

 

IMG_9374.jpg

 

Jeg vet dog ikke om det er noen andre som har lagd akkurat de spora eller om det var subaruen. Jeg vil egentlig tippe at det er subaruen som gjorde det, men at det rett og slett bare ble for lite i forhold til farta han hadde opparbeidet seg. *shrug* Synd uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på at bremsene ikke virka i det hele tatt. Hvis du ser etter, så ser du noen spor som går mot sandspora. Ene begynner rett over T'en på driftfun, andre litt til høyre for midten av bildet, akkurat der asfalten har en "søm"

 

 

Jeg vet dog ikke om det er noen andre som har lagd akkurat de spora eller om det var subaruen. Jeg vil egentlig tippe at det er subaruen som gjorde det, men at det rett og slett bare ble for lite i forhold til farta han hadde opparbeidet seg. *shrug* Synd uansett.

 

De spora går jo feil vei...

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spora går jo feil vei...

Han må jo ha fått svinget litt for å komme seg bort dit han er da, med mindre han kjører over curbsen... og det har jeg litt vanskelig med å se for meg. Jeg ser heller ikke merker på curbsen, eller merker i veibanen etter at bilen er nede på bakken igjen.

 

For det første så holder alle biler seg helt til høyre når de begynner nedbremsinga, det vil da subaruen også ha gjort. Så vil subaruen ha prøvd å svinge anyways, evt så er spora ikke fra bremsinga men forhjula hans som svinger maks. så er det et opphold, så ser man litt i asfalten igjen, rett før sandsporet. Eneste jeg ikke får til å stemme her er, hvorfor svinge motsatt vei igjen, som det ser ut som om han har gjort mtp hvordan sporet ser ut i sanda. The plot thickens :P

 

edit: wtf skriver jeg evo for når jeg mener subaru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår