Boosti Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Solgte golfen, og leiter etter ny bil. Jeg har max 28000kr og bruke på bil, og bilen burde vær eu-godkjennt. Den bør være litt større enn en golf, og ikke ha no farlig rust. Jeg er ute etter en bil som er litt interessang, ikke kjedelig og gubbete. At den ikke bruker mer en litern på mila, og ikke har sky høy forsikring er et pluss. Kom med tips!!! Ikke Volvo og liker lite japse biler..rwd er et pluss, men ikke et må ha... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 kjøp deg en E30! Vakre biler og sikkert hallelujah på vinter`n;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 kjøp deg en E30! Vakre biler og sikkert hallelujah på vinter`n;) Har altid hatt vag, og likt vag. Men har nå i det siste begynnt og få litt sannsen for bmw, tro det eller ei...Men kan lite om bmw, så tips og info ønskes... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=128500 er fullt kjørbar......er heller ikke tørst, eller den bruker heller ikke olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlimus Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Fikk med meg at du ikke ville ha golf, men har en Golf 1.8 Gti 16V stående med skilt.. selges 23500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Den burde faen være strøken. Har en kompis som kjøpe en g60 til GODT under den prisen.... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 kunne ikke være så strøken den g60'n. vist den var så billig:) Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Har en gammel S-klasse om det er av interesse :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Da har jeg kjøpt meg ny bil....det ble bimmer Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Den så jo fin ut den cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg