MR_Simba Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 biiiilder av laave poloer! get out and take it!:magic: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 biiiilder av laave poloer!get out and take it!:magic: jeg skal ut og ta litt bilder i morgen regner jeg med, så får satse at det blir noen bra bilder da. har ikke fått ale linsene mine enda, så det får bli som det blir:D :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 det ble lite med bildetagning da.. også har stativet mitt gått hjemmat..¨ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 det ble lite med bildetagning da.. også har stativet mitt gått hjemmat..¨ :nono: holder ikke! liker å se bilder av poloer!:D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 bilden din kommer seg.. men du, er bet kvite eller blå ringer på lyktene dine? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 dem er hvite, er det noen som har lyst og kjøpe en ferdig stylet polo.? vurderer sterkt og selge den, men da blir den solgt ferdig pusset opp. vist det er noen som er interisert i det, så kan jeg lakkere den i hvilken farge som helst, igjennsvesede dører, bagasjelokket, og bad look front, blir nok gjort uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 noen som skal på streetmeet shitten i morgen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ble veldig fint dette:) gjett om jeg har lyst på justerbart..baff Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ble veldig fint dette:)gjett om jeg har lyst på justerbart..baff kan være behjeplig med og skaffe dette til en grei penge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 kan være behjeplig med og skaffe dette til en grei penge... sendte deg en pm jeg, kikk innom der da Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 forsatt, er det noen som har et panser eller en venstre side skjerm liggnes.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 kjøpte vinterfelger og så ble skiltene mine klippet dagen etter:D.:( hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 har alle med poloèr dæva her inne eller? får emblemfri grill nå da. siter på og koser seg, men forsatt ingen skilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 korfor er skiltene klippet da?? kjipe greier Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg