polo duden Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er fangeren delt i 2 bak? kjøp deg ei lippe og sett på under den fronten du har, billig og ser bra ut Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er fangeren delt i 2 bak? kjøp deg ei lippe og sett på under den fronten du har, billig og ser bra ut delt i to? er ikke helt med her hehe en leppe til å jeg kommer nesten ingen stans subber godt nok som det er nå. er vel like før hele dritten ryker tenker jeg hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er fangeren delt i 2 bak? kjøp deg ei lippe og sett på under den fronten du har, billig og ser bra ut oki. leppe ja. nå har jeg leita litt å den billigste jeg fant var til 1700. eller skal jeg si dyrt hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 bilen skal nok bli så senket så jeg skal nok ikke ha noe leppe forran eller bak tenker jeg.. har litt planer om og ha den så clean så mulig.. så får jeg heller se litt senere, kanskje jeg kjøper jeg, noen fangere så jeg kan bytte på litt :D det er den hele bakfangeren ja.. denne fangeren er det jeg er litt int i, vist jeg skal ha noe;) http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=11891&ASP=1906066&Type=VW&Model=Polo&Year=1996&Back=WA_Varegruppe+ASP=1906066+Type=VW+Model=Polo+Year=1996+Varegruppe=0362 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 bilen skal nok bli så senket så jeg skal nok ikke ha noe leppe forran eller bak tenker jeg.. har litt planer om og ha den så clean så mulig.. så får jeg heller se litt senere, kanskje jeg kjøper jeg, noen fangere så jeg kan bytte på litt :Ddet er den hele bakfangeren ja.. denne fangeren er det jeg er litt int i, vist jeg skal ha noe;) http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=11891&ASP=1906066&Type=VW&Model=Polo&Year=1996&Back=WA_Varegruppe+ASP=1906066+Type=VW+Model=Polo+Year=1996+Varegruppe=0362 Den fangernen er feit da. har sett på den selv, men faan å det koster ass hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fant eilippe til rundt 1200 her tidligere, kor masse senk har du da? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 jeg har jo justerbart understell, men har vel ca senken den 100mm.. den fangeren er jo nesten helt lik, vist jeg tetter igjen den fangeren jeg har.. så er ikke umulig at jeg lager noe i steden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hva med å ta av listene på siden da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hva med å ta av listene på siden da? listene skal tas av. har bare ikke kommet så langt enda.. :D skal ut og prøve og ta noen bilder av bilen i dag igjen, satse på at det blir noen bra bilder da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 listene skal tas av. har bare ikke kommet så langt enda.. :D skal ut og prøve og ta noen bilder av bilen i dag igjen, satse på at det blir noen bra bilder da.. hehe hra vurdert å ta noen bilder av min å, meeeeeeeeeen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hvor bor du enn da.? kan jo ta noen i sammen da.. lillestrøm her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hvor bor du enn da.? kan jo ta noen i sammen da.. lillestrøm her.. skedsmokorset her gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 bestilte jeg grill i dag, men det var jo så klart tomt på lager da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 ka grill har du tenkt på da? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 helt vanlig bare uten emblemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg