T.Grimsbø Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Nermar meg 18 år og bil blir :thumb Lurer på ein Passat 97-98 mod, Sedan. I første omgang blir det bere til bilen, men styling kjem og:) Noke å anbefale/seie om ein VW Passat og styling til den? Gjerne link til hjelp :) Takk! Siter Golf Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 personlig syns jeg stasjonsvogna er penere, men det er kanskje ikke aktuelt? :) vet ikke om jeg ville stylet den så mye..kanskje bare en emblemfri grill, senk og noen allrighte felger! bare med det har du kommet langt :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Senk og felger er det som trengs, Alle biler blir fine når de kommer nærmere bakken og får på litt større hjul.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.Grimsbø Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 personlig syns jeg stasjonsvogna er penere, men det er kanskje ikke aktuelt? :)vet ikke om jeg ville stylet den så mye..kanskje bare en emblemfri grill, senk og noen allrighte felger! bare med det har du kommet langt :thumb Tja:) stasjonsvogn er jo ikkje dom den, men den blir for lang og ikkje så ''attractiv'' :shake ja, emblefri grill og bil er eit must:) ser og mykje er billig ;) Siter Golf Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.Grimsbø Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Senk og felger er det som trengs, Alle biler blir fine når de kommer nærmere bakken og får på litt større hjul.... ja, veit ikkje om eg kjem til og senke han, kjem an på styling ( front og bak ), kor langt den kjem ned! Felga skal eg ha. Orginalt '' på en passat? Siter Golf Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Er det den røde i avataren som er bilen din eller? Ser utrolig fin ut :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Senk er must, senk i vertfall 40mm. Er HØY uten.. 18" er jo ultimat til denne bilen.. Lakker alt av lister og lepper.. Kanskje en votex leppe.. Facelift lykter med Xenon. Svak toning av ruter kommer litt ann på hvordan farge det er. pluss litt småtterier som ny antenne og slik.... Jeg har hvertfall gjort noe av dette på min og liker resultatet.. Mangler felger! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Er enig med VWgolf 2 om stasjonsvognen jeg da.... Kjører selv dette, senket, hjul, tonet... Fordelen med stv er jo at det er plass til en stort annlegg baki, og "litt lettere" og få et skikkelig trøkk i bilen...... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 lakere lister i bilens farge er viktig.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Kjempetøff bil du har her KjetlOvB.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Kjempetøff bil du har her KjetlOvB.. Takker :hello: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg