Gå til innhold

Tips til hvilken sub(er) jeg kan kjøpe?

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

JL10W7 er et enormt bra element. Hadde selv to slike i gammlebilen min:) Kasse på rundt 2x33L med rundt 500w rms på hver. Spilte nyyydelig og den kassa var ikke helt tett engang:) Og de kan spille høyt om du får lyst til det også, målte 142 DB jeg:)

Ja, så finn ut hvor de er og selg meg dem! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er vel ikke snakk om hvor dårlige, snarere hvor bra:) Det er et helt ok element til en ok pris, men de har gått ut av produskjon. Se heller på PCW-12, de spiller fantastisk bra til en latterlig pris.

En kar i England som vil selge meg slike for en LAAAATTERLIG pris, derfor jeg lurer på om de vil levere nok fylde til å supplementere komposettet. Snakk om 4 stk dersom jeg kjøper

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar i England som vil selge meg slike for en LAAAATTERLIG pris, derfor jeg lurer på om de vil levere nok fylde til å supplementere komposettet. Snakk om 4 stk dersom jeg kjøper

 

Var det ikke god og fin lyd du ville ha da? Ikke SPL? Da er isåfall mange billigere elementer ikke veien å gå, heller færre og bedre elementer.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke god og fin lyd du ville ha da? Ikke SPL? Da er isåfall mange billigere elementer ikke veien å gå, heller færre og bedre elementer.

Du har rett i det. Hadde håpet på muligheten til å kombinere de to! Er litt ute etter å, samtidig som jeg får pen lyd, å ha en litt "heftig" kasse som tar pusten av deg baki der! ;) Høres sikkert HELT håpløst ut, men boys will be boys, hæ? =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det. Hadde håpet på muligheten til å kombinere de to! Er litt ute etter å, samtidig som jeg får pen lyd, å ha en litt "heftig" kasse som tar pusten av deg baki der! ;) Høres sikkert HELT håpløst ut, men boys will be boys, hæ? =)

Hei. Da synes jeg du skal ta kontakt med denne :magic http://www.autod.no

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det. Hadde håpet på muligheten til å kombinere de to! Er litt ute etter å, samtidig som jeg får pen lyd, å ha en litt "heftig" kasse som tar pusten av deg baki der! ;) Høres sikkert HELT håpløst ut, men boys will be boys, hæ? =)

 

2 stk SS RFW 12 vil ihvertfall klare å spille høyt nok for deg. 3000,- stk veiledende. Jeg fikk hårrota til å riste godt med 1 10" og da var det mangel på strøm også ;)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha det sagt. Det skal litt til for å få det til å spille høyt NOK for meg. Jeg skal ha SQ, så det kommer neppe til å spille høyt nok for meg. Har hatt 2 12" i åpen coupe i 6"-porta kasse. tuna KUN for SPL.. :p Jeg er så MØKKA lei av alt for mye bass

. Er så usikker, skulle ha vært ei skikkelig bilstereo-sjappe i nærheta av meg... Noen som har peiling? Bor i Larvik i skjønne Vestfold! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt ute etter å, samtidig som jeg får pen lyd, å ha en litt "heftig" kasse som tar pusten av deg baki der! ;) Høres sikkert HELT håpløst ut, men boys will be boys, hæ? =)

 

Jepp, og da er Soundstream RFW-12 the way to go.

Dette er elemeter som besitter den sjeldne egenskapen av å spille pent, dypt og med trøkk.

At de har et nice utseende gjør ikke saken verre.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår