LaRsAn Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 K&N Filter for montering rett oppå forgasser selges. 1000,- NOK Filteret er kun prøvemontert og passet supert, men grunnet ny bil så skal det selges. Passer på de fleste eldre opel 1,3 med Pierburg forgasser. Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 da passer det min 87 kaddet e? 1,3s.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 da passer det min 87 kaddet e? 1,3s.. Stemmer det.. ;) Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 ingen som er intresserte? Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Bump Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 er interessert, men litt stiv pris for meg.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 pm sendt Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg