Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil :)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Takk :) Ettersom forsikring og sånt er litt dyrt så kommer modifikasjonene sakte men sikkert. Først kommer luftfilter, dump, felger og eff.anlegg :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Opelen i bakgrunden der så jeg på motorveibrua over Drammen i dag ca halv 4. Deg jg møtte eller er den solgt?

 

Sikker på at det ikke var i går? :) Da var jeg nemlig der

 

Felger og senk står høyt på lista :D

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil! Regner med du er kjent med http://www.200sx-ogn.org ? Fint forum der du kan få hjelp med alt du måtte lure på rundt den bilen:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil..men men fra opel til nissan hmmm det er som og banne i kjerrka ja :(

 

 

Fra vectra til 200sx er å banne i kjerka?!!:iconsm haha,dagens!

Ganske nice bil du har fått deg,felger og dekk er eit must snarest!:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Ble nok av Opel for meg når verkstedsbesøkene og regningene begynte å hope seg opp. Ting som går i stykker en gang i uka :p

 

Felger og dekk er selvfølgelig høyt prioritert. Er vel det første som kommer etter dump og power filter, siden dette allerede er på vei :) Så er det bare å øse ut de få penga jeg har fremover til videre modifikasjoner. Skal holde den pen, ikkeno særlig plastrakett, selv om bilen passer bra til den definisjonen :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår