MortenK Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 tror problemet mitt med tomgangen e løst no, har nevnt det i en tidligere tråd. så no vil eg skru tomgangen opp litt.. no e det gasspjeldet som holder tomgangen oppe, tenkte eg skulle få det perfekt når eg først e i gang ;) ps, har ikkje noe spesiell peil på bil, hvertfall ikkje innsprut, så for mange virker vel dette som et idiotspm ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Vet ikke om det er helt dette du spurte om men. Men når du ser net i motorrommet så ser di Insprøytniga der det strå EFI. Der ser du gasswire'n slutter på et "halvt hult" Ved dette såkallte hjulet er en liten skrue som gjør at du kan "øke" tomgangen litt. Hadde omtrent samme problemet selv da jeg ombygde scorpioen min fra forgasser til Insprøytning, men da var det bare en slange som manglet helt bakerst på innsprøytniga, en liten slange med en skrue i gjorde susen. Finner du et sted den suger falsk luft, men vet ikke hvor den skal. tett den. Lykke Til! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg