sam Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har byttet ut originale dempere/fjær med et senkesett og jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut hvor mye jeg har senket for å være sikker på at jeg er innenfor rammene til TÜV-papirene. Må jeg få oversatt papirene for at de skal kunne godkjennes i vognkortet forresten? Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Kan jo sjekke hvor mange MM kortere de nye demperene er enn de orginale som stod på? Så vet du jo det. Nei trenger ikke å oversette det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 De gamle har nok funnet sin plass på fyllinga for ei god stund siden.... Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Et navn på senkesettet hadde vært greit, så er det jo bare søke etter på nettet.. Med mindre du har kappet fjørene eller noe sånt.. Du har kun papirer på demperene? Du må ha papirer på fjørene og, visst desse ikke hører til demperene.. Mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 http://www.formelk24.de/shop.asp - bare skriv inn "0130003" i "FormelK-Nr." og trykk "Suchen" så kommer de opp. Det er de som er på bildet hvertfall. Papirene mine gjelder vel for hele settet. Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Justerbart senkesett er vel godkjent ned til 60mm, eller var det 80? Så har du det der på på kontrollen samt papirer på de, så skal det gå!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tele-tubby Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Tror det skal stå I TüV-papiret hvor mange millimeter max/min med gjenger det skal være igjen under den underste fjærskåla for at TüV går god for senkinga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg