Gå til innhold

Blå eclipse spotta i porsgrunn 26.juli

Ranger emnet


Keng

Anbefalte innlegg

blå eclipse med svær flyvinge og bling felger og utrulig høy spotta på flåtten krysset i porsgrunn uten for huset til rozbeh. noen i porsgrunn som akkurat har handla den???? mener den gikk i notodden før? noen som vet hvem den eieren i porsgrunn er...

-=Honda Civic Coupe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blå eclipse med svær flyvinge og bling felger og utrulig høy spotta på flåtten krysset i porsgrunn uten for huset til rozbeh. noen i porsgrunn som akkurat har handla den???? mener den gikk i notodden før? noen som vet hvem den eieren i porsgrunn er...

 

en heva eclipse??! :hammer

ehe :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er høy! Lakken er det eneste som er pent på den syns jeg

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det er naboen min sin... det er den som har vært i maxpower bladet og vant best shine på street show..

 

det er ikke rart du så den utenfor huset til rozbeh da eiern av eclipsen og muffah er bestevenner

 

han har akuratt kjøpt den og har planer om senking, bygge heftigt anlegg, lambodører, sote rutene osv osv... grunnen til atte den er så høy er atte det senkesettet som fulgte med var kappa fjærer og det ville ikke han kjøre med.. felgene er skrudde 19¨ som er håndlaga i japan og spesial importert.. er ikke no blingbling det bare ser sånn ut på litt avstand

 

det er han som hadde den rosa golfen med viperstriper og en dyprød pt cruiser med 19 eller 20¨ chrome og det villaste eff-anlegget

 

hvis han er hjemme når jeg står opp i morra så kan jeg få tatt ett par bilder

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder vel med atte han bor i grenland ?

 

men den blir snart parkert for vintern og blir lagt under kniven :D han skal vist bytte forskjermer og panser i tilegg til alt det andre... kommer til og bli en helt drøy showcar

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nabo'n ekke hjemme så her er ett ventebilde så vet dere hvem bil det er snakk om i allefall

 

2005_streetshow_020.jpg

 

238897_7.jpg

 

den har absolutt potensiale for og bli råå :D senking, lambodører, carbonpanser, de nye forskjermene med riller og soting av ruter så er den ferdig utvendig

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å vite hvor bilene går så jeg kan se dem selv, liker å ta bilder til bloggen min serru og jeg har bare sett den der en gang og hadde ikke kamera.

 

Og nei, jeg kunne ikke bry meg om dere tror jeg er ute for å stjele deler eller ikke. Syns det er uhøflig at noen en gang kan tro noe sånt, spesielt med tanke på alt jeg er innvolvert i. Som f.eks å bygge portal for ungdom, spotteblog osv. Tror noen jeg hadde prøvd å stjele deler på en så åpenlys måte når jeg er så lett å kontakte? Nei.

 

Så vil du ikke svare så drit i det, men jeg spør om hvor bilene er fra så jeg selv får sjanse til å se dem. Bilder er kjedelig, se den i virkeligheten er mye bedre.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår