R_Style Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har fått litt interessen for VW Bora, og har sett på noen fra 99 til 01 modellen, med 1,6L motor og greit med utstyr... Spørsmålet mitt siden j ikke har vært så mye borti disse bilene, så kan sikkert noen av dere her inne si hva som er greit å se etter på akkurat disse bilene, noe spesilet som er "barnesykdommer" på disse, evt feil osv...! Setter stor pris på svar... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg har hatt 1.6 literen i en Golf. Du vil raskt savne en større motor.... Ellers kjenner jeg ikke Bora-typen så godt, men VW er nesten alltid bankers... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg har hatt 1.6 literen i en Golf. Du vil raskt savne en større motor.... Ellers kjenner jeg ikke Bora-typen så godt, men VW er nesten alltid bankers... Er nok det j kommer til å savne mest tenker j, større motor... Har hørt mye bra om Bora, så bilene virker jo bra de, men det eneste j er tvilsom til, er 1,6L motor, er redd det fort blir litt "dødt"... Ellers, noen som har flere tips? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har hatt 1,6litern i en Golf og det går "greit nok", men jeg ville nok kanskje prøvd å skaffet en 1.8T hvis du har mulighet til det.. Bruker omtrent samme bensin i snitt bare det at 1.8T er mye mer fleksibel motor.. Vet ikke om noen spesielle barnesykdommer på de ihvertfall.. Hvor mye er det maks du skal handle for da? Bare til å spørre hvis det er noe mer.. Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har hatt 1,6litern i en Golf og det går "greit nok", men jeg ville nok kanskje prøvd å skaffet en 1.8T hvis du har mulighet til det.. Bruker omtrent samme bensin i snitt bare det at 1.8T er mye mer fleksibel motor..Vet ikke om noen spesielle barnesykdommer på de ihvertfall.. Hvor mye er det maks du skal handle for da? Bare til å spørre hvis det er noe mer.. Mvh, Kim Takk for svar Kim...! Er jo ikke ute etter noen "racer" for å si det sånn, men er jo greit å ha litt å gå på av og til å syns j :) Hadde tenkt til å bruke max 130 - 140 K på ny bil...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jaså skal du ha deg bora du oxo. Min er en 1,9tdi 110hk å det går helt greit. er en 2000mod som hadde gått 170000 når jeg kjøpte den i januar. Min var helt orginal når jeg kjøpte den å ga 110 for den. Men har brukt litt mer på den nå da. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Boraen min gikk helt greit med 1,6l men etter å hatt litt erfaringer med 1.8t i biler etterpå så merker man litt forskjell. Vet forresten om en ganske fin sølvgrå som er gjort litt med som er til salgs. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jaså skal du ha deg bora du oxo. Min er en 1,9tdi 110hk å det går helt greit. er en 2000mod som hadde gått 170000 når jeg kjøpte den i januar. Min var helt orginal når jeg kjøpte den å ga 110 for den. Men har brukt litt mer på den nå da. Ja, ting kan tyde på det gitt! Har fått skikkelig sansen for de bilene, og er nesten fast bestemt på å kjøpe en, sølvfarga highline... :) BoraBora: Funker nok helt ok, men som sagt alltid greit å ha det lille ekstra også... Har du noe info/bilder om bilen som du vet om til salgs? Er vel ikke den som var ute på autodb en liten stund, med mye plastikk? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 BoraBora: Funker nok helt ok, men som sagt alltid greit å ha det lille ekstra også... Har du noe info/bilder om bilen som du vet om til salgs? Er vel ikke den som var ute på autodb en liten stund, med mye plastikk? Nei, det er ikke samme bilen. Men går her den også. ;) Får vel en pm av eier eller noe om kort tid. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg vurderer å selge min bora til fordel for en billigere bil. Jeg har akkurat kosta på den 22 000 nå, ny girkasse med 6 mnd garanti, ny clutch og en sensor som sitter på svinghjulet. (speedsensor) Girkassa på disse bilene (DUU) har visst vært en svakhet, men den nye kassa er nyoverhalt med garanti. (med kvittering) Bilen ellers er en 2000 mod highline, gjort litt småtteri med den. bilen har akk passert 130 000, hatt 2 eiere.. (forrige eier er naboen min som jobber på vag verksted) Er med full DEFA warmup pakke, DAB radio (Blaupunkt Dab54 med MMC kort og blåtann), 8 høytalere, bytta til InPro baklykter, FK frontlykter med linse, ny votex leppe forran (orginal følger med ferdig lakkert). Har bytta til lite speil på venstre side. Senket 35mm med eibach fjører. (orginal følger med) 19" ASA hjul med greie dekk, 16" orginale piggfrie vinterdekk. Har forsåvidt en bakrutaskygge liggende også, men mangler lakk. Ellers er det bare å sende en PM om du lurer på noe.. ;) Slenger inn et par bilder i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 var ute og tok et par bilder nå.. ble dårlig men.. møkkete bil og regnvær er ingen bra kombinasjon :p Slenger inn et gammelt bilde også.. I dagslys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 pen bil ;-) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 enig, ville satsa på en 1,8t motor.. chipper du den og setter på et eff.annlegg. så har du en helt ok motor. utsende på disse her er bare helt nydelig! Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 vw golf og bora med 1.6L har ett problem det er girkassa... de tar kvelden etter en litta stund! Og TROOOOOOOOOO meg det er HEEELVEETEEE å få tak i!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 riktig.. ikke lett å få tak i de girkassene. Så ble 150 mil på meg. Bilen står forresten til 110 000 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg