Sæther Racing Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 jeg bruker og vaske felga mine med lunket vann og noen dråper ajax og svamp så etter vask bruker jeg og polerer dem etterpå. blir utroligt bra. Så kan jeg bare skylle bort bremse støvet etterpå :) det er digg. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Personlig så har jeg (og nå også 3 kamerater) brukt denne med stor suksess, men også med STOR forsiktighet. Den tar faktisk ikke knekken på fukten i lakken hvis man sprayer på litt, og fjerner det med en våt klut (kan med hell ha litt såpe på den kluten også) etter ca. 2 sek. OBS ! Bør ikke ligge på lakken i mer enn noen sekunder uten at man bør polere etterpå, men det bør man jo uansett gjøre når man benytter slike produkter ! Som dere skjønner OBS ! OBS ! Det er STERKE saker som begynner å jobbe for fullt etter noen sekunder, så "Be gentle" ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 sistnevnte vil også fjerne alt som heter lakkbeskyttelse og du vil derfor kunne lage riper når du drar en klut over etterpå da du vil være i direkte kontakt med lakken din. Dette er en rask måte å ta problemet direkte, men hvis du skal unngå å ødelegge lakken din etterpå må du totaloverhale den med muligens polering, og iallefall voksing etterpå. Hvis ikke blir det som å pisse i buksa for å holde varmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Løsmidler lager vel roser i lakken.. Dra den med til nærmeste selvvask-stasjon, tror en selvvask kan rydde opp i kirkegården på bilen.. Enig med deg. Funker veldig bra det! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Sterk brenne vin duge Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg