|Massern| Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 Men hva slags motor sitter det egentlig i bilen? Har aldri fått med meg det, og hvor mye effekt det egentlig er. Med den stilen som er over bilen, så burde det jo være litt krutt under panseret også for å forsvare resten. Fjerne vingen og dekoren så blir det jo penere, men da syns jeg sølv blir så kjedelig med så mye styling. En annen farge hadde også gjort seg. Og sist, men ikke mins, svart netting. Quote "The devil on my shoulder got a devil on his back" Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr|ece Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 Men hva slags motor sitter det egentlig i bilen? Har aldri fått med meg det, og hvor mye effekt det egentlig er. Med den stilen som er over bilen, så burde det jo være litt krutt under panseret også for å forsvare resten. Fjerne vingen og dekoren så blir det jo penere, men da syns jeg sølv blir så kjedelig med så mye styling. En annen farge hadde også gjort seg. Og sist, men ikke mins, svart netting. 1.8T med Kn filter og dump, tipper på en SKN chip også.... Quote 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scampi Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Denne var innom Esso i Moss sentrum for ca. et år siden...sjåføren kunne ikke kjøre... Quote Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw-vegard Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 stakkarslig motor i en bil som ser sånn ut.. Quote - 200SX S14a X 91 Golf II Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo20VT Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 stakkarslig motor i en bil som ser sånn ut.. Øøhh javel og du snakker av erfaring eller. Quote I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 stakkarslig motor i en bil som ser sånn ut.. Mye bedre å bygge en kul bil som man kan glede seg over fra dag 1 mener nå jeg da. Så kan man gjøre mer med motor når det passer. Ettersom jeg har hørt skal det være ca 250 hk i Passaten, så SÅ dårlig motor er det ikke. Altfor mange bileiere som kun tenker på motor og kjører rundt med gamle røtne Forder, Opler, Golfer eller Audier med billige kantkjørte felger, stygg lakk og småbulkete i påvente av å få igang motoren...noe som tar tid når man bruker hele budsjettet på motordeler ;) Quote Vennlig hilsen RK Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw-vegard Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 morroklumpen.. Polo20VT: snakker om? må du ha så mye erfaring for å si at det hadde gjort seg med litt motor i en bil som ser ut som NBS passaten? Quote - 200SX S14a X 91 Golf II Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin1994 Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 off, digger Passat'n her! er den i live enda el er det noen som har demontert alt på den å gjort den annerledes?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 off, digger Passat'n her! er den i live enda el er det noen som har demontert alt på den å gjort den annerledes?? Googlet regnr, så kom det opp en annonse fra 2012 http://www.autodb.no/bil/view/1452028 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts