Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet


245 gl

Anbefalte innlegg

Kan vel oppdatere litt om 960'en...kommer snart en oppdatering om 240'n også :)

 

Fikk montert ny chromelist i fangeren, nye grøftelys, lagt om til sommerdekk m/ nye senterkopper med ny type logoen...samt gitt den en polering og motorvask osv. :P

 

Nypolerte960iSandnes.jpg

960UdenforSoundgarden.jpg

NyvaskaMotorromApril2010.jpg

MontertNyttOljePfyllingsLokk.jpg

 

Og bytta nå nettopp bremsekraft forsterkeren da den gamle lakk i hydrovaken slik at den sugde falsk luft hver gang man trykte bremsepedalen ned...bremsene var også veldig harde og dårlige pga. dette...men etter at jeg fikk bytta den ble det jette lungt :)

 

Må nesten ha med et bilde av denne saken, da den kosta flesk!

 

NyBremsekraftForsterker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her fikk 240'n en luftetur etter et langt opphold i carporten pga. mye snø og kulde...

 

245enForfraMars2010.jpg

245enMars2010.jpg

 

Tok en grundig shine på den og stilte bilen ut på "hobbykjøretøyenes dag" 24 April, og det ende med at bilen tok pokal,noe som var sinsykt kjekt :)

Av rundt 200 biler var min en av de 10 som fikk pokal :D

Litt bilder fra slutten av treffet:

 

Bilde048.jpg

Bilde038.jpg

Her mottas pokalen :P

Bilde050.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du har tatt av hengerfestet ser jeg...

 

Mitt hengerfeste reddet bilen min da en annen 240 fløy i baken min ved bråstopp i kolonne. Hans front ble most mens min børse fikk smååå skraper på fangeren :)

 

Stemmer det...kjøpte nytt skjørt bak, uten hull for hengerfestet så da tok jeg det vekk for et cleanere utseende...

 

Men ja, er faktisk ganske smart å ha hengerfeste om noen kjører i baken på bilen da det er de som får skaden...

 

Pluss at nå må jeg bruke ei malingsbøtte for å få vaska og tørka bakerst på taket da jeg ikke har hengerfestet å stå på lengre :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at nå må jeg bruke ei malingsbøtte for å få vaska og tørka bakerst på taket da jeg ikke har hengerfestet å stå på lengre :D hehe

 

Hva var det du skulle gjøre med den stigen du var å handla her om dagen da...?

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på treffet 24. april og så bilen på nært hold! Syntes jeg hadde sett den en plass før, og huska denne tråden. ;) Sinnsykt pen bil med perfekte fargekombinasjoner!

 

Du har vel ikke noen info om den andre hvite 240'n som stod ved siden av din. Og da mener jeg IKKE den ekle 245'n, men den strøkne med 1000-metre og Eiker?

Endret av divad
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår