Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet


245 gl

Anbefalte innlegg

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fytti hel...., denne var utrolig fin! Eneste du kunne spandert på den etter min mening er spacere bak.:) Men uansett en flott 245! Bra kombinasjon av farge, felgvalg osv.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin 245! :D

Har du noen andre planer for bilen?

 

Takk for det...jo har vel alltids noe nytt som må gjøres, men det jeg hadde tenkt å fått gjort til våren var å få proff sota / tona alle rutene unntatt frotruta da...ellers er det vel bare å følge med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti hel...., denne var utrolig fin! Eneste du kunne spandert på den etter min mening er spacere bak.:) Men uansett en flott 245! Bra kombinasjon av farge, felgvalg osv.

 

Mange tusen takk...:)

 

ja du sier noe der ang. spacere bak, men må få på noen nye dekk først pga. var litt idiot når jeg kjøpte dekk ( 225 45 17) er litt drit å kjøre med pga. det subber så mye hvis det er folk i bilen...så må nok ned et par hakk på dekkdim. først :P

 

Flott at du likte fargekomboen, er vel delte meninger om den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått vaske litt deler til, samt lakka noen...tenkte at alle reimhjul blir sort solkematt...så da lakka jeg øverste reimhjul, men svingningsdemperen ( hjulet på veiven ) var så rusta og stygt, at jeg likegodt kjøpte nytt :D det er jo originalt sort, så da mangler bare å få lakka servo reimhjulet...

 

NyeSvingningsDemparOgNylakkerteDele.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, takker...er jo kul den 140'n du har også :)Husker når du hadde tråd om den...

 

Ja det blir nok bra med ny motor, men det kommer nok til å være en stund til den kommer i bilen da...skal oppdatere når det kommer litt nye deler til motoren som jeg venter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker...er jo kul den 140'n du har også :)Husker når du hadde tråd om den...

 

Ja det blir nok bra med ny motor, men det kommer nok til å være en stund til den kommer i bilen da...skal oppdatere når det kommer litt nye deler til motoren som jeg venter på :)

 

ja den er til salgs nå;)

det må du gjøre:)

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår