Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet


245 gl

Anbefalte innlegg

Det blir bra, tar en ting om gangen. Har litt å gjør på " må gjøres" lista jeg da. Skifte fjæring og støtedempere rundt om hele bilen, styreledd på enne siden. Ta rusta som er på den før vinteren kommer. Skal bli flinkere til å spyle av bilen oftere på vinteren. F*** ta salte! Så må jeg ha taki meg en ny B23A eller B230A mens jeg sparer til B230FT/FK. Samt spar til Eiker til neste sommer sesong.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja,ok...syns bilen din er veldig pen,dumt at du har vært uheldig med tyveri,motorproblemer osv.

Rust er noe drit ja,kommer alltid noe på kanalene,men jeg prøver å få tatt det fortest mulig.

Ang. vasking så er det liksom litt dumt å vaske bilen når det er kaldt ute,og så blir den så skitten og full av salt igjenn etter en dag liksom...det å spyle av bilen etter du har kjørt med den i salsørpa er jo ganske lurt,bare litt dumt hvis det fryser på, om du skjønner hva jeg mener.

Bilen din passer eiker felger syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er så lei av at stadig nye problemer dukker opp. Har lyst til å selge bilen, men vet ikke om jeg har gjorte til det. Alt interiøret er som godt som strøkent. Så hadde det jo vært morro å ha noe å hold på meg og lærer litt også. Men nok om bilen min.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt leting så fant jeg det svenskene kaller "myntfack",kjøpte den av en svenske,og fikk den i dag.

Myntfack.jpg

Bilde003.jpg

Bilde002.jpg

 

Det ble et lite "mellomrom" mellom nedsynken og boksen,men jeg fikk den ikke bedre nedi...noen andre som har myntfack?isåfall,har du/dere også det "mellomrommet"?

 

hehe genial løsnig :thumb

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt leting så fant jeg det svenskene kaller "myntfack",kjøpte den av en svenske,og fikk den i dag.

Myntfack.jpg

Bilde003.jpg

Bilde002.jpg

 

Det ble et lite "mellomrom" mellom nedsynken og boksen,men jeg fikk den ikke bedre nedi...noen andre som har myntfack?isåfall,har du/dere også det "mellomrommet"?

 

tror ikke d er slik til meg,husker ikke helt..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn dings kjøpte jeg på skroten. På bilen jeg plukka den i fra satt den helt fint nedi, men på min stakk den langt oppså jeg gadd i ikke å ha den i bilen.

 

Men den er ganske stilig.

 

 

Rart det der...den får da bare sitte der,syns det er tøft og litt praktisk:)

Får se om jeg klarer og mekke til noe slik at den sitter bedre nedi der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn dings kjøpte jeg på skroten. På bilen jeg plukka den i fra satt den helt fint nedi, men på min stakk den langt oppså jeg gadd i ikke å ha den i bilen.

 

Men den er ganske stilig.

 

 

Da kan du bare sende den til meg, så skal du slippe å ha den liggende;) Er på utkikk etter slik, ama=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår