Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet


245 gl

Anbefalte innlegg

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senterkapslane e sponsa av Jonas ja, + at jeg fikk tak i noen til slik at jeg har tatt "litt fra der og litt fra der" slik at de fineste står på bilen:) Den svarte koppen i midten er restaurert:P...

 

chromeringene skal få seg litt Meguiars all metal polysh,så blir de nok satt på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det NOE jeg kan gi deg/gjøre for deg, så du kan rive av det klisteret i vinduet!? er det eneste som trekker bilen ned, sånn som høyden og motor er bare ting som kan forbedres, men er nå som de er:)

* ikkje frekkt meint, men please:p

 

Eg forstår, missunelsen kan ta øvehånd någen ganger:D hehe neida...an står godt der an e, så an får stå der ei stond t :P :)

 

Kan vel isje ver så gale?hehe

 

 

Olsen_Nissan: Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en bil! Liker det du gjør. Eneste jeg vil sette fingeren på er streameren, men det er du sikkert lei av å høre :)

 

Svarte lister over/rundt lyktene og over fangerene, kjøpte du nytt hos Volvo eller kjøpt brukt?

 

Tusen hjertlig! kjekt å høre:)

"Driter" i hva folk syns om streameren,jeg syns den er tøff:D hehe

 

Listene over lyktene kjøpte jeg nye hos Volvo ja,det kom på ca. 1500 for hele greia...de over fangerene har stått på bilen siden den var ny, men du får vel kjøpt dem hos Volvo om de er i produksjon enda,eller finne noen pent brukte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heia...

tusen takk:)

Prøver nå jaffal å gjøre det så bra som muligt...

 

Svart skinninteriør hadde nok blitt tøft ja, men siden jeg har blått måtte jeg nok ha byttet ut mye:P

men forstår hva du mener...men har faktisk lyst på noen blå matchende racingstoler i etterhvert...men er ikke helt sikker enda :P

 

Sånn ellers så gleder jeg meg til den dagen finværet kommer og bilen kan få bli vasket!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia...

tusen takk:)

Prøver nå jaffal å gjøre det så bra som muligt...

 

Svart skinninteriør hadde nok blitt tøft ja, men siden jeg har blått måtte jeg nok ha byttet ut mye:P

men forstår hva du mener...men har faktisk lyst på noen blå matchende racingstoler i etterhvert...men er ikke helt sikker enda :P

 

Sånn ellers så gleder jeg meg til den dagen finværet kommer og bilen kan få bli vasket!:D

 

Du kan jo høre med TurboTony, mener det var han som hadde blåe org. seter, men med orginalt mere sidestøtte osv.

Skytmeg om jeg har lest feil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår