Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet


245 gl

Anbefalte innlegg

FLOTT bil, har lest igjennom tråden og dette er bra. Ikke hvermansen som tar så godt vare på en 245...gøy å se!!!

 

Har lagt ut noen bilder av madammens 240 med nylakka turbofelger med svarte "fartsstriper" eller hva jeg skal kalle det. Mulig det var en ting å tenke på når du skal lakke dine=)

 

Skal finne linken...

 

Uansett stå på og fortsett i samme sporet så blir denne bilen verdt mange kronasjer etterhvert=)

 

Edit:

 

Her er tråden;http://www.bilforumet.no/200-serien/217682-gittte-s-volvo-240-klar-veien.html

Endret av daain83

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk...Du må oppdatere trådene om bilene dine, har sittet mange ganger å sett igjennom tråden om den Blå 245'en :)

 

Hyggelig å høre!:D Litt misfornøyd med finish og arbeid på den blå, så blir nok litt remake etterhvert. Først tror jeg det blir gammel bakluke og gamle skvettlapper igjen til sommeren. Passet ikke så bra med -90 luka og har en strøken gammel luke stående nå. Oppdatering kommer utover våren :)

 

Liker spoileren din forresten. En diskret forandring som man ikke ser med en gang, men som gjør mye for helheten. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLOTT bil, har lest igjennom tråden og dette er bra. Ikke hvermansen som tar så godt vare på en 245...gøy å se!!!

 

Har lagt ut noen bilder av madammens 240 med nylakka turbofelger med svarte "fartsstriper" eller hva jeg skal kalle det. Mulig det var en ting å tenke på når du skal lakke dine=)

 

Skal finne linken...

 

Uansett stå på og fortsett i samme sporet så blir denne bilen verdt mange kronasjer etterhvert=)

 

Edit:

 

Her er tråden;http://www.bilforumet.no/200-serien/217682-gittte-s-volvo-240-klar-veien.html

 

 

Tusen takk for fine ord :)

Var tøft det med å lakke svart i de spora på eikene ja...ikke noe man ser hver dag:)

De jeg har har blitt lakkert i sølv nå...hadde litt lyst til å ha dem "originale" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre!:D Litt misfornøyd med finish og arbeid på den blå, så blir nok litt remake etterhvert. Først tror jeg det blir gammel bakluke og gamle skvettlapper igjen til sommeren. Passet ikke så bra med -90 luka og har en strøken gammel luke stående nå. Oppdatering kommer utover våren :)

 

Liker spoileren din forresten. En diskret forandring som man ikke ser med en gang, men som gjør mye for helheten. :thumb

 

Aha...gammel bakluke og gamle skvettlapper høres bra ut !

Ingenting slår vel eldre 240 med gamletypen gummi skvettlapper med Volvo skrift på ;)

 

Leppa ble jo tøff ja om jeg må si det selv :P

Litt jobb for å få det fint, men det gjør ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av Turbofelgene ferdig lakkert...de ble ikke strøkne, fordi det er noen synlige lakksig på dem blant annet mellom eikene og i selve "kanten"...men alt i alt finere nå enn dem var...de skal stå på den Blå 245'en som sommerhjul

4StkNylakkerteTurbofelgar.jpg

Turbofelg.jpg

 

Fikk også dulla litt med den hvite i dag...tok av pakningen på torpedoveggen og rengjorde bak der,samt polerte for å få det fint...Og det er ikke rust der, som det gjerne kan se ut på bildene

ReingjortOgPolertUnderPakning.jpg

Så Ble pakningen "smurt" opp med Wurth sin silcone på spay, og montert

VaskPakningOgMontertAn.jpg

Fant også et bilde av Volvo dekalene på calipperne bak, sånn ble det:

VolvoDekalPCalipperBak.jpg

Endret av 245 gl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår