Zemeckis Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Det blir bra, tar en ting om gangen. Har litt å gjør på " må gjøres" lista jeg da. Skifte fjæring og støtedempere rundt om hele bilen, styreledd på enne siden. Ta rusta som er på den før vinteren kommer. Skal bli flinkere til å spyle av bilen oftere på vinteren. F*** ta salte! Så må jeg ha taki meg en ny B23A eller B230A mens jeg sparer til B230FT/FK. Samt spar til Eiker til neste sommer sesong. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ja,ok...syns bilen din er veldig pen,dumt at du har vært uheldig med tyveri,motorproblemer osv. Rust er noe drit ja,kommer alltid noe på kanalene,men jeg prøver å få tatt det fortest mulig. Ang. vasking så er det liksom litt dumt å vaske bilen når det er kaldt ute,og så blir den så skitten og full av salt igjenn etter en dag liksom...det å spyle av bilen etter du har kjørt med den i salsørpa er jo ganske lurt,bare litt dumt hvis det fryser på, om du skjønner hva jeg mener. Bilen din passer eiker felger syns jeg:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jepp, er så lei av at stadig nye problemer dukker opp. Har lyst til å selge bilen, men vet ikke om jeg har gjorte til det. Alt interiøret er som godt som strøkent. Så hadde det jo vært morro å ha noe å hold på meg og lærer litt også. Men nok om bilen min. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Angående turtelleren ligger kabelen klar bak hovedinstrumentet, den er rød om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Okay...får lete etter den da,takk for tipset:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Etter litt leting så fant jeg det svenskene kaller "myntfack",kjøpte den av en svenske,og fikk den i dag. Det ble et lite "mellomrom" mellom nedsynken og boksen,men jeg fikk den ikke bedre nedi...noen andre som har myntfack?isåfall,har du/dere også det "mellomrommet"? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Etter litt leting så fant jeg det svenskene kaller "myntfack",kjøpte den av en svenske,og fikk den i dag. Det ble et lite "mellomrom" mellom nedsynken og boksen,men jeg fikk den ikke bedre nedi...noen andre som har myntfack?isåfall,har du/dere også det "mellomrommet"? hehe genial løsnig :thumb Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Trur det går ann å ha penga i askebegeret ved hjelp av en liten holder du kjøper...hvis du ikke bruker askebegeret da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Etter litt leting så fant jeg det svenskene kaller "myntfack",kjøpte den av en svenske,og fikk den i dag. Det ble et lite "mellomrom" mellom nedsynken og boksen,men jeg fikk den ikke bedre nedi...noen andre som har myntfack?isåfall,har du/dere også det "mellomrommet"? tror ikke d er slik til meg,husker ikke helt.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Sånn dings kjøpte jeg på skroten. På bilen jeg plukka den i fra satt den helt fint nedi, men på min stakk den langt oppså jeg gadd i ikke å ha den i bilen. Men den er ganske stilig. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Trur det går ann å ha penga i askebegeret ved hjelp av en liten holder du kjøper...hvis du ikke bruker askebegeret da :D Å?sånn tror jeg ikke jeg har sett...har du bilde?:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Sånn dings kjøpte jeg på skroten. På bilen jeg plukka den i fra satt den helt fint nedi, men på min stakk den langt oppså jeg gadd i ikke å ha den i bilen. Men den er ganske stilig. Rart det der...den får da bare sitte der,syns det er tøft og litt praktisk:) Får se om jeg klarer og mekke til noe slik at den sitter bedre nedi der Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 pen vogn! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Sånn dings kjøpte jeg på skroten. På bilen jeg plukka den i fra satt den helt fint nedi, men på min stakk den langt oppså jeg gadd i ikke å ha den i bilen. Men den er ganske stilig. Da kan du bare sende den til meg, så skal du slippe å ha den liggende;) Er på utkikk etter slik, ama=) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 pen vogn! ;) Takk for det!:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg