Mr Bean Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kan ikke du bare bredde stålfelgene du har da? koster litt under 1000 kr per felg:p Kem gjør det da? :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 4 brukte stålfelger til Passat/Golf 3/Corrado burde da ikke være så vanskelig å skaffe for en drøy 500lapp uten dekk. Koste på bredding til ca 1000lappen pr felg, og noen dekk som gir fin strekk, så har du jo noe som er relativt unikt (her til lands), og pent. Kanskje polere kanten, og lakkere senter i samme farge som bilen, så tenker jeg det blir utrolig bra:) Her får du et lite inntrykk av hvordan stålfelger tar seg ut, og etter min mening så er det nydelig (riktignok ikke fullt så breie som på bildet):) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det der så utrolig fet ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 å kjøre med er det veldig stivt synes jeg.å når vi monterte blei vi sjokkert over hvor "trege" (Stive) demperne var! måtte på med kropsvekta mi for å få den inn. når jeg bruker kropsvekta mi på framsjermen nå så fjerer høyprofil dekkene mine ca 2 cm og fjeringa 1 cm. Men mulig vi ikke ser forsjell før vi er på samme bane og jeg har lert meg å kjøre framhjulstrekker :) Forskjellen på "bra" og "dårlig" gewinde ser man gjerne allerede på vei til banekjøringa. Biler med billiggewinde har en tendes til å hoppe og sprette endel mer ved vanlig kjøring. På bane er det mer enn gewinden som bestemmer hvor fort det går (selv om det betyr mye å ha et bra understell). Se bare på Kaldblod som kjører Like raskt om ikke raskere enn Böhser Onkäl med kun senkefjører og utslitte gule koni på sin 16v, mens Böhser Onkäl har gewinde ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kanskje polere kanten, og lakkere senter i samme farge som bilen, så tenker jeg det blir utrolig bra:)[/img] Må nok ty til kromming på stålfelg skal det holde seg blankt mer enn 12 minutter. Men enig at det er fett! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 jeg vil nok tro at til mine kjøreferdigheter så er det vel ikke gewinde som skal begrense denne bilen på banen til neste sommer :) Har tatt noen onklie bilder av bilen nå som jeg skal legge ut når jeg kommer heim fra arbeid :) får mere og mere troa på stålfelg nå! hadde det bare gått an å funnet brukt! nekter å betale 4500 for stålhjul uten dekk :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Må nok ty til kromming på stålfelg skal det holde seg blankt mer enn 12 minutter. Men enig at det er fett! Ja, selvfølgelig det jeg mente. Poenget var at kanten skulle bli chrom/blank, og at det ser bra ut:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hær er noen bilder av bilen :) Hær er bilde av den 2 cm høye kanten inn til verkstedet mitt som jeg henger meg fast på om jeg ikke rygger inn på skrått :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fint altså:) plager meg litt hulle i grillen din, skal ikke du få deg et emblem? :p var litt av en fjellovergang du måtte over for å komme inn i verkstedet ja:p hva henger du fast i da? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe jo men jeg venta på et av han jeg handla grillen av, men han har ikke fått noen enda så jeg skal på møller i morra å høre om de har ett :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 http://www.trondelageinserklubb.tk Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 http://www.trondelageinserklubb.tk huff... .tk domene er talentløst bare popup og dritt jo Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 kan jo entresiden igjenom http://www.trondelageinserklubb.piczo.com da slipper du unna popuppene! :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Noen som vet om denne balupunkt høytaleren er orginal i bilen? så har jeg denne kontolleren til ebersprecher eller hva det står på den, jeg har fått beskjed av noen at dette er en bensinvarmer? noen som vet hvordan jeg bruker denne? den tikker og er lys i den nåt jeg trykker på den men aner ikke hva som sjer. Hær f.eks sert det ut som lavprofil Var også på vianor i går å henta disse 2 eskene til å sende bbs hjula til en ny lykkelig eier :) karn til venstre het daniel og kunne fortelle han somregen var full da han kom på jobb :full: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 by the way! noen andre som ikke klarer å få forumet til å bli norsk plutselig siden i går? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg