tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja gewinde=justerbartsenkesett :) min har dekkene bra oppi hjulbuen nå så regner med ca 12 til 15 cm senk. å det er MIN tråd :D ikke vw-hs sin.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ahh fan.. feil :P hehe =) ja din ble jo og mongolav :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ingen som veit av no bredda stålfelger til salgs da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 supersport stagen var irriterende lam passform på! mangla 1 cm på å nå over til andre siden! dårlig for over 2000 kroner! 2000 for supersport stag??? damn,koster jo ikke 100 euro i tyskland engang... eneste måten å måle senkingen er i forhold til bunnpanna.... og slik som ekkoj sin er fungerer jo fint. Kjørte en hel sesong på min 4 dørs med 5-6 cm til bunnpanna og den er like hel fortsatt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 det er 2000 for alle 3 i en pakke ja. men det var norsk buttik jeg fant den prisen da Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 gewinde er noe sånn som senkesett på tysk, right ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 for å si det enkelt så betyr det, justertbart senke sett med gjenger :) samme som når man sier einser golf = golf 1 Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hehe ja om man søker kun p ågewinde på ebay finner man mye rart som er skrubart som ikke hører hjemme på en bil :) Jeg har kikka litt på nettet og funnet hydraulisk handbrekk og det koster ikke allverden. men det jeg lurer på er hvordan gjør de det i den andre enden? altså helt greit i enden med spaken men hva gjør man for å overføre ned hydrauliske bremskrafta over til handbremsa? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Begynner å se godt ud nå. Det var godt å se den på bakke nivå. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja i dag løfta jeg bila på bukken å løsna camberjusteringa å la den inn 5mm fra fjerene. så nå når jeg la et vater i mot hjulet er libella midt på streken på vateret. Litt hammer der jeg så den hadde vert borti å nå er den super! ekstreme biler i svingene dette altså! hehe Bilde fra bilen skitn i dag. skal ta et onkli kamera og ta bilder når jeg får vaska bilen.... kansje når jeg kjeder meg på jobb i morra :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 kan ikke du bare bredde stålfelgene du har da? koster litt under 1000 kr per felg:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hm.... synes ikke de er så rå..... var jo en som la ut bilde av noen til salgs p åblocket med dekk dritt råe til 3000 kroner men fant de ikke innpå der.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 du er jo en kløpper på å handre på ebay nå, så bare å kjøpe der da;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hehe får vel ta en søkerunde der da :) har handla MYE der i d siste! hehe.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hva er stål felg på tysk da tro? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg