Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja hva er det du babler 2000,- om da ? :P er jo hva man betaler som er interessangt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jojo, men tenker på at de tar 2000 for de i butikken for noe som ikke er BOLT on. men nokk om den skint :) fikser den på jobb i morra! fint å bare sitte på kontoret så man har tid til alt :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 det meste man får kjøpt til golf i butikkene er jo "bolt on" bare at man må "bolf off" for å tilpasse :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Gratulerer med Akkurat passe lav bil ;) 195/45 dekket er litt lavere enn de du har på nå (altså mindre omkrets), Men det vil ikke bli noe bedre plass utover med ET 15 da denne felgen bygger 2 cm lenger ut enn den du har nå. I tillegg regner jeg med at den er bredere? Med mine 8X15 et 25 fremme er det ikke plass til hjulet når jeg har bilen så lav som jeg har den nå. Jeg har derfor fjerna hjelpefjæra på gewinden og justert slik at jeg har en god porsjon negativ camber. Ohh.. ja, jeg måtte valse også... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 huff! det er 8x25et de jeg har også! men ser ut til at de blir solgt nå bbs felgene! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ekkoj: hvor mye er din senket ? dekk dim ? et ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ekkoj: hvor mye er din senket ? dekk dim ? et ? Ingen anelse hvao mye den er senket i cm... men har ca 4 cm fra bunnpanna og ned.. Ser slik ut... Klikk på bildet for kjempestor versjon Felgene er som jeg skrev over 8X15 et 25 med 195/45 15 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ekkoj! har du fjerna innersjermene også da eller? liker ikke tanken på å ikke ha plasthjulbuelistene mine på heller! det hører hjemme på 83 :( Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ser i allefall MEGET bra ut Ekkoj :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ekkoj! har du fjerna innersjermene også da eller? liker ikke tanken på å ikke ha plasthjulbuelistene mine på heller! det hører hjemme på 83 :( Bilen min er 78, så den hadde ikke innerskjermer.. ser ut til å funke greit det.. samler seg litt dritt nede i bakkant inn mot a stolpen, men, bilen min skal ikke brukes på vinteren, så jeg ser ikke problemet. Grunnen til at jeg kjører uten hjulbuelister er igjen at dette ikke var på bilen min. Bygger du GTI, så er det jo helt ok å ha de der :) Fordelen med dette er at fu kan gå amokk med både vinkelsliper og hammer på falsen i hjulbuene uten at noen ser dette. Drit i om du kapper vekk festene til hjulbuelista, de kan du bare lime på igjen. ser i allefall MEGET bra ut Ekkoj :D Takk takk ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe ja listene kan limes på igjen tenker du? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe ja listene kan limes på igjen tenker du? Ja, sika fikser det meste vet du.. Men før su kapper vekk noe kan du jo hente go' hammeren og massere litt der da.. burde hjelpe å bøye falsen i hjulbuen inn.. Dette har vi gjort med skralle på bane for å hindre subbing da camberen fikk seg en aldri så liten trøkk på kaldblod sin 16v.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 4 cm fra bunnpanna og ned? :O bytta bunnpanne eller bruker du orginal ? jeg regna ut at med 60 mm senk på en gti ville du ha ca 10 cm ned.. så da må jo du ha noe sånt som 120........damn! Var iallefall fin bil og LATTELIG KULT bilde du hadde der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 malio jeg tror gewinden senker opp til 16cm framme ;) maks Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Gewinden er hva ? ett senkesett opplegg ? :P hehe.. 16 cm.. da er du jo nedi bakken ffs :P VW-HS --- din tråd.. hva skal du bruke ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg