KaldBlod Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Det ER stabstag og fjærbeinstag. Krengingshemmere er noe annet, nemlig stag som er lagd i fjærstål som monteres langs bak- og forhjulsopphenget og har som oppgave å stive hjulopphenget ved krenging (kjøre i sving feks) Mente stabstag og krengingshemmere var det samme, jeg. Det du kaller krengingshemmere kalles på engelsk vanligvis "anti-roll bar", men ved å søke på "stabilisator bar" på Google får man også opp bilder av "anti-roll bar"/krengingshemmere/det jeg mener er stabstag. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hehe ok vi veit no iallefall hvor de skal nå da :) noen som vet hvor de selger denne pakken? pris? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Mente stabstag og krengingshemmere var det samme, jeg.Det du kaller krengingshemmere kalles på engelsk vanligvis "anti-roll bar", men ved å søke på "stabilisator bar" på Google får man også opp bilder av "anti-roll bar"/krengingshemmere/det jeg mener er stabstag. Kall det hva du vil, bare få det på Einseren...... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 setter det på samtidig som gewinden :) bror min skulle hjelpe meg i dag men dukka ikke opp så det blir vel en annen dag :) bare surt jeg har 14" piggfridekk på bilen Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 kan få kjøpe 14" alu med sommerdekk med meg da:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 pris bilde? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg har noen 14x6" felger, helt greie, sikkert fine om du får litt lavere profil på dekka, får de for 1500,- og da får du sikkert 1500,- for bare dekka om du selger de, så og si nye dekk over 90% mønster her Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hva dekk dim er dette? et? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 185 60 r14 et 35 Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 usikker på om et35 går på med gewinde. men skal undersøke litt så kan det være inntressant om jeg ikke kommer over noe 15" andre bare ta kontakt om dere også har noe Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 I dag regner det i trondheim å gitt! bilde av bilen som den er nå før jeg senker tenkte jeg å legge ut :) tatt med dårlig mobilkamera da men :) så et bilde av golfen fra 75 meters høyde:) si i fra om du har et ratt og eller gir kule å selge meg Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 BBS RS hjulene er nå til salgs eller helst byttes i andre felger i 15" med ikke høyere ET en 25! felgene MÅ ha dekk eller ha godt mellomlegg! Felgene trenger oppussing men er beine. Dette bildet repressenterer skikken på alle hjulene Ene dekselet mangler senter mutteren som du ser! Følger også med ORGINAL verktøy til montering av sentermutteren! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har skaffa meg nye 6x9 tommers høytalere, men har ingen hatthylle så om noen har ei så roooooop ut! :) jeg kan drive 6x9 tommere med vanlig spiller uten ekstra forsterker ikke sant? står 300 watt på de. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Da i dag så mottok jeg en vw shanghai merke som er logon til vw fabrikken i kina! gudene veit hvorfor jeg handla det men det gjorde jeg iallefall! På golfen skal det også! BBS FRAMDELES TIL SALGS ELLER BYTTES :spamspam: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 gjerne kom med innspill og svar om dere gidder ;) føler jeg prater med meg selv selv om det ikke ser så mye fåreløpig utenom delehandling desverre Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg