wolfram Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 kobler til remoten fra cdspillern til forsterkern og ingen ting skjer... måler strømstyrken og får da at den er bare 4-5 volt... hva er da galt? har jeg tatt feil ledning som remote tro ? Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Blå med hvit stripe fra spiller er vel det riktige... 4-5V hørtes merkelig ut... mellom remote og rett på bart metal i bilen vel? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Typhon skrev: Blå med hvit stripe fra spiller er vel det riktige... 4-5V hørtes merkelig ut... mellom remote og rett på bart metal i bilen vel? målte mellom bart metall og remote ja... da fikk jeg 4-5V men måler jeg fra pluss til samme plassen med bart metall får jeg litt over 12V som er riktig.. og kobler jeg pluss og remote sammen slår forsterkeren seg på men ikke med remote ledningen... Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 og spilleren er PÅ? :P hehe Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Typhon skrev: og spilleren er PÅ? :P hehe hehe jepps... (: Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 HMM!!! Aldri vært borti det der... *trøtt* Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hva måler du om du kobler remotkabelen av forsterkeren? om den er høyere da, ville jeg koblet på et rele og sett om det hjalp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jan Erik Johansen skrev: hva måler du om du kobler remotkabelen av forsterkeren? om den er høyere da, ville jeg koblet på et rele og sett om det hjalp. måler det samme da.... Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ok. det hørtes egentlig veldig rart ut, men.. det vil uansett fungere å koble på et rele anntar jeg, så tror bare jeg ville gjort det. men du trenger muligens et rele som slår inn på lav spenning da. vet ikke om de vanlige bilreleene slår inn så lavt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 høres ut som om remote utgangen på spilleren ikke er helt sunn da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg