jonarnes Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=4418 Kjøpte disse demperne for sikkert ett år siden. Hadde lagt prosjektet litt på hylla men når jeg allikevel holder på med motoren trengs litt avkobling Er sjef med dempere istedet for ei dum stang som står i veien! Disse kan få en få kjøpt på BilXtra for ca 400 kr/par De er lagt av rustfritt stål det følger med skruer, skiver og monteringsanvisning. De er sinnsykt sterke ! Mine er 325 mm lange og er beregnet på BMW E36(Ikke Coupe), og Honda CRX ED9, EE8. Bilen som jeg monterte de på er en Toyota Celica 2,0GT 86modell. Skal passe på de andre T16 modellene og - Her er noe av det jeg brukte: Dyp/lang 10 mm pipe fra Biltema 2 Stk karosseriplugger i gummi Rustfrie skiver, muttrer, og splittskiver 2 stk ekstra tykke skiver (3 mm tykke) - Ta opp panseret og sett på stanga slik at den ikke detter ned... Da er det bare til å finne ut hvor den skal stå, og merke hvor det skal bores,hvis det må bores. Jeg slapp å bore i karosseriet, jeg brukte bare det ene skruhullet på skjermen. Slapp til og med å gjenge. - Men på panseret måtte det bores hull. Bolten til demperen er M8 og da må jo hullet være 8mm stort. Bor først med en liten bor feks en 2 mm. Det andre hullet som er på undersiden av panseret må til for å kunne komme til å sette mutter på bolten. Jeg gikk for 20mm hull og her måtte det hålsag til. - Ta gjerne å mal kantene med maling/lakk eller påfør litt fett. - Demperen bør stå med stangen ned (se monteringsanvisning) Der er demperen montert. Legg merke til gummipluggen. Må si meg fornøyd ! Kom gjerne med kommentarer. Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max power Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bra dette her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg