Turbo_Dos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei.¨ har noen spørsmål som jeg tenkte kankje noen av dere vet svare på. Har netopp kjøpt meg ny bil, og forige eier hadde et problem, altså at Pluggen ble skutt ut. plugg nr 2 tror jeg det var. Den som er skutt ut hadde en gjenghylse på seg i fra før av. (Heli coil) det jeg lurte på da er om: 1. finnes det bare 1standar størelse på heli coil? 2. finnes det noen alternativ som kan få dette fiksa UTEN og bytte toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torun Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 hei, har oppplevd akkuratt det samme som deg på min volvo 460 2L. Hadde løsgjenger på en plugg som skøyt ut som en prosjektil her om dagen. Dro med seg alle gjengene i godset. Ser det er to år siden du hadde dette problemet. Fant du en løsning til slutt? Eller noen andre som har løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Skru ut den gamle Helicoil innsatsen og monter den ordentlig? Høres ut som det er noe feil da Helicoil - montert riktig - pleier å være skuddsikkert. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torun Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Dette var ikke Helicoil, men standard M14-M16 rep.sett fra biltema. Det holdt ca. 2 sekunder for det ble skutt ut igjen. Får ikke skrudd inn noen ting nå, da plugghullet er et 16mm hull uten gjenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg