Gå til innhold

142 med sprut=)

Ranger emnet


142 preformance

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men har du MS I eller II prefomance? hørte at ssautochrome bare var noe drit jeg, stemmer det?

 

jeg har MS II..

 

ssautocrhrome det det er vel ikke best.. men funker da.. måtte ha det får å få plass jeg da...

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... insuget. kunne du sendt meg noen bilder og mål av det? hvilke dyser bruker du a? har du msn?

 

di bilder jeg har av det ligger på tråden min...

skal se om jeg får målt. men lover ikke no får jeg har satt bort bilen for vinteren

det er 400cc dyser..

har ikke msn

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PVNYHUS: Meg bekjent funker dysene best når de sitter så nære innsugsventilen som mulig. Så hvis du får frest deg langt nok ned i toppen må da det være det beste?

 

Sleggemekk: Jeg kan anbefale deg å LESE(!) litt på http://ms-nordic.tk/. De har også et utmerket forum. Også er jo moderforumet MS-EFI.com et naturlig sted å begynne. Bla deg frem til hhv 'Lyckade Installationer' og 'success stories' og se på alle de fine Volvoene som ruller og går. I Sverige går det også styggmange turbobiler med E85 og datasprut. Det blir også en slager her etterhvert. :thumb

 

142 Preformance: Hva la du til grunn for å velge MS2? Jeg har sansen for det selv siden den har alt i ett og er mer fremtidsrettet, men "alle" sier at MS1 v3 er et bedre valg pga tilgjengelige ekstragreier og bedre utviklet software.. Hva mener du? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

142 Preformance: Hva la du til grunn for å velge MS2? Jeg har sansen for det selv siden den har alt i ett og er mer fremtidsrettet, men "alle" sier at MS1 v3 er et bedre valg pga tilgjengelige ekstragreier og bedre utviklet software.. Hva mener du? :)

 

Sant at det er mer ekstra greier på msI, men det kommer vell på det andre etterhver og.. MsII er jo ett bedre sprut: raskere prosessor, slipper formotstand til dyser osv

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du dysene i statene også? Hva er gm luft?

 

GM LUFT: du må bruke følere fra gm eller noe annet som har samme range..

eller så gir den feil info til data spruten.

har med hvor mange ohm den har ved en si 20 grader da, volvo sine har ikke like mye ohm ved 20 grader. å da får data spruten feil info om hvor varmt det er elle hva den nå skal måle. domt skrevet men forsto du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det jeg mente også. å ha dem så nærme som mulig toppen. sparer mye plass på det å.. trangt som fy oppi 140`n med turbo.

 

PVNYHUS: Meg bekjent funker dysene best når de sitter så

nære innsugsventilen som mulig. Så hvis du får frest deg langt nok ned i toppen må da det være det beste?

 

Sleggemekk: Jeg kan anbefale deg å LESE(!) litt på http://ms-nordic.tk/. De har også et utmerket forum. Også er jo moderforumet MS-EFI.com et naturlig sted å begynne. Bla deg frem til hhv 'Lyckade Installationer' og 'success stories' og se på alle de fine Volvoene som ruller og går. I Sverige går det også styggmange turbobiler med E85 og datasprut. Det blir også en slager her etterhvert. :thumb

 

142 Preformance: Hva la du til grunn for å velge MS2? Jeg har sansen for det selv siden den har alt i ett og er mer fremtidsrettet, men "alle" sier at MS1 v3 er et bedre valg pga tilgjengelige ekstragreier og bedre utviklet software.. Hva mener du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GM LUFT: du må bruke følere fra gm eller noe annet som har samme range..

eller så gir den feil info til data spruten.

har med hvor mange ohm den har ved en si 20 grader da, volvo sine har ikke like mye ohm ved 20 grader. å da får data spruten feil info om hvor varmt det er elle hva den nå skal måle. domt skrevet men forsto du?

 

Kan bruke andre følere og, men må da skrive inn motstanden på forskjellige temp. Men fant ut at det var like greit med gm siden jeg måtte ha nye følere uansett

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår