Gå til innhold

142 med sprut=)

Ranger emnet


142 preformance

Anbefalte innlegg

Hvor mange hester regner du med å få?

 

Hvor kjøpte du det datasprut systemet?

 

(Veldig rått prosjekt :eek:)

 

regner med 200-250hk nå foreløpig... Datasprutet er kjøpt i usa

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

der bommet du. det er en KKK..

 

grunnen til at alle har det grennrøre er fordi det er jo jævelig billig. er jo egentlig bra kvalitet til å være så billig. å det må fungere bedere en orginal manifoilen...

 

 

ps.. i kina lager de mye bra...

må bare si at alt i kina er ikke like bra.. på motoren til en kompis med et kina rør (2JE-GTS, supra motor) hadde han 1.8bar i baktrykk på 1.5bar. dvs ikke no særlig å skryte av.. :)

 

 

men keep up the good work med bilen ;) blir rått

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått gjort litt igjen og ikveld starta børsa :D:

 

sveiser downpipe

142008.jpg

 

fikk festet dynamoen til slutt, røret blei litt svingete men..hehe

142010.jpg

 

 

142009.jpg

 

 

142015.jpg

 

142018.jpg

 

 

Avslører litt igjennom grillen da:thumb

142016.jpg

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe problem å montere MS på en sånn motor hvis man har litt teknisk innsikt og ikke helt brød? Hvilke deler måtte du kjøpe/lage? Var det mange timers arbeid (hvis du ser bortifra mapping)?

Hvordan er forbruk på denne motoren lett trimma (IC, høyere trykk, 3", åpent filter, A/K-kam 200hk ca?) med K-Jet sprut? Kan vel få det litt lavere med MS regner jeg med?

 

Hvor mye er en grei pris for en original B21ET motor?

 

Sorry for så mange spørsmål men har lyst på B21ET i 240en:cab

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe problem å montere MS på en sånn motor hvis man har litt teknisk innsikt og ikke helt brød? Hvilke deler måtte du kjøpe/lage? Var det mange timers arbeid (hvis du ser bortifra mapping)?

Hvordan er forbruk på denne motoren lett trimma (IC, høyere trykk, 3", åpent filter, A/K-kam 200hk ca?) med K-Jet sprut? Kan vel få det litt lavere med MS regner jeg med?

 

Hvor mye er en grei pris for en original B21ET motor?

 

Sorry for så mange spørsmål men har lyst på B21ET i 240en:cab

 

Det er greit å koble egenlig bare følge skjemaet det, er ikke så mange timers jobb!

Forbruk aner jeg ikke på 21et, kan vell få det litt ned med sprut ja, men vanlighvis hvis man har sprut så trimmer man mer,og da stiger forbruket og...

 

Og forresten så kan du heller ikke ha åpent filter på k-jet, der er det en bensin fordeler med en plate som løftes før turbo`n så åpent filter der går dårlig, hvis du ikke bygger om boksen da

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår