InzMaizter Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 sörry så kke side to trodde melingene ikke kom frem. har bare et spørsmål tror du jeg klarer å kjøre hjem med den til stavanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 gir deg 4000 Kommer du i helga og henter den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 jeg skal kjekke med fly osv sender dg en pm seinere i kvell om jeg får flybillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 okei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 du svarte ikke om du trodde jeg klarte kjøre tilbake til stavanger med den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hehe. ja, tror det. men det er jo ikke skilt på den før årsavgift er betalt vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 prøve skilt d er ikke plan at d skal være no skil på bilen igjen hhe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ah.. hehe ;) da er det jo ikke noe problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ja, hva blir det til, InzMaizter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg