golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 satan for et bygge da!! Ang frakt,var det derfor jeg la inn kommentarene jeg gjorde :) hva av forsterkere er det vi ser? ser en KX2500.1 en SX type :) hvilken bil står dette `? så unektelig bøst ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 øverst sx600.2 midten kx650.4 og sist kx2500.1 dette står i en yaris verso varebil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 du skal ikke selge stereoen med varebil da?? :) tenkte med en gang SX siden det var dem blå dekslene,og jeg syntes å skimte et display :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ja er en sx. skrev feil. ligger for salg den også. kom med bud så får du bil også. er ikke ferdig bygd så er ikke så pent bilde av front set Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 bare sånn out in the blue, prisklasse kunne du tenke deg komplett?? modell osv er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 wow! så siste bildet først nå.. diskantene er?? er de "dekslene" bare limt på dashen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 bilen er en 2000mod 1.3vvt-i med litt mods. tona ruter senka osv. hvis jeg skal selge så 60 for bilen. og slikt den står nå med all stereo, en del mere en det jeg har lagt for salg. det må bli 100.000lapper.for alt hvis det skal være interesamgt. bare all stereo er 80 lapper ny veil pris. på ks settet så kan manskru ut fase pluggen i midten på mid bassen og sette diskanten der, med en medfølgendes overgang. gannske smart igrunn. blir en litt high tech coax høytaler nesten sitter med 2små skruer i dash, så bli 2 små hull hvis dem fjernes, men det får man overleve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 det var slot-porten sin det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 stemmer det! har samme settet selv,og er mega fornøyd! gått langt bilen?? sett endel på varebil,men aldri tenkt på yarisen faktisk. rart... Du skal ikke nedover på det varme sørlandet i nær fremtid? så kunne jeg sett/ hørt litt?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ingen planer om reise ned dit. yaris er kjekke biler det. små og hendige, billige på bensina, og den vvt-i motoren er faktiskt ikke så slapp heller, tatt i betrakning på at det er en post bil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 pajero! se PM :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 litt opp igjenn med denne da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ti får eg kjøpa batterio da? m'm mitt gjekk te helvete igår :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 har litt ymse. men har ikke bestemt helt hva som skal ut enda. men hvertfall det som skal ut er: kicker solox 18" 8500kr kicker kx2500.1 mono blokk 7500kr kicker sx600.2 5000kr 2 sett kicker sx 6.5" 3000kr 2stk stinger batterier spv44 1500kr 2stk stinger 5 farads kondensatorer 3000kr dette er nesten ubrukte ting. vært brukt 1mnd kanskje. send pm hvis du lurer på noe. Komplett pris? Følger det med delefilter på 6,5"? Dem som sitter oppå 18" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 dem ved siden av 18" er kicker s8l5 altså firkanta 8" kjører dem til mid bass. seff er det delefilter til front setta ikke lagt dem 8" til salgs, tror jeg skal ha dem sjøl, men har også en panasonic dobbel din dvd spiller med ipod nano. knall kombinasjon som funker helt rått.8000kr for spilleren med ipod. alt i lista over blir 28500kr så si 24.000kr for alt sammen som står i den lista di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg