HRC Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Hvor får jeg tak i DTM-speil til GolfI? evt. forslag andre speil jeg kan bruke på Golfen. Er også ute etter org. spoiler som sitter under frontfanger, mulig at disse ble levert på GTI (?). Bilen skal lakkeres "diamantsilber" i nær fremtid, bør jeg lakkere skjermbreddere og org. frontfangere eller bør de forbli sorte? Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by HRC Hvor får jeg tak i DTM-speil til GolfI? evt. forslag andre speil jeg kan bruke på Golfen. Er også ute etter org. spoiler som sitter under frontfanger, mulig at disse ble levert på GTI (?). Bilen skal lakkeres "diamantsilber" i nær fremtid, bør jeg lakkere skjermbreddere og org. frontfangere eller bør de forbli sorte? jeg syns store fangere er penest :) å lakere alt :) er det til 90 fanger du skal ha leppe til så har gti den ja www.norskbildelesenter.no har dtm speil til Golf 1 koster 1800 kr eller no tror jeg Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 har du noen bilder av Golf'n din ?? Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by texx jeg syns store fangere er penest :) å lakere alt :) er det til 90 fanger du skal ha leppe til så har gti den ja www.norskbildelesenter.no har dtm speil til Golf 1 koster 1800 kr eller no tror jeg Skal bruke orginal fangere. Har sett en del GolfI med orginale fangere og en liten leppe under frontfangeren. Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Er finest med svarte original fangere og svarte skjerm bredere... Min smak da, den grå vår er slik. (snart) Spoilern er sikkert billigst på vw butikken!? Jeg kjøpte ihvertfall originalt, 550kr for begge delene for 2 år siden.:D Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Jeg er ikke ute etter spoileren som sitter på 90-fangeren. Har sett flere som har den jeg er ute etter, bl.a den råe grønne (Golf1 fortsatt) fra Tr.Heim/Molde. Hadde jeg bare hatt noen bilder av den.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Var 1 gti spoiler jeg tenkte på. Har desverre ingen bilder, spoiler`n ligger fremdeles i uåpnet i kjelleren. Den grønne er det bilder av et sted her... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by HRC Jeg er ikke ute etter spoileren som sitter på 90-fangeren. Har sett flere som har den jeg er ute etter, bl.a den råe grønne (Golf1 fortsatt) fra Tr.Heim/Molde. Hadde jeg bare hatt noen bilder av den.... Dette er vel en vanlig CL-spoiler(?) med kromfolie Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Er det bare en Golf2 cl "spoiler" altså? Passer bra på bilen den der ihvertfall. Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Kid-A mente nok bare C, S eller GLS utgave leppen (Kort). GTIen har en lengere to delt. Og jeg snakker da bare om Golf 1 utgaven ;) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Golf I ja! Tøft når bilen er så lav at GTI-spoiler blir umulig:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Ok. Da skjønner jeg. Jeg har ikke holdt på med GolfI før, så det blir noen dumme spørsmål her. Men bilen blir ikke så ekstremt lav som den grønne, så da kanskje det passer bedre med GTI-spoiler? Finnes det noen bilder av en slik en tro? Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by HRC Ok. Da skjønner jeg. Jeg har ikke holdt på med GolfI før, så det blir noen dumme spørsmål her. Men bilen blir ikke så ekstremt lav som den grønne, så da kanskje det passer bedre med GTI-spoiler? Finnes det noen bilder av en slik en tro? Her er et litt dårlig bilde av min GTI med den 2delte GTI spoileren. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by HRC Men bilen blir ikke så ekstremt lav som den grønne, så da kanskje det passer bedre med GTI-spoiler? Helt klart! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Da går jeg for Gti-spoiler, men hva med speil da? Synes de er nokså håpløs de orginal speilene..... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg