Gå til innhold

Speil + div GolfI

Ranger emnet

HRC

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i DTM-speil til GolfI? evt. forslag andre speil jeg kan bruke på Golfen.

Er også ute etter org. spoiler som sitter under frontfanger, mulig at disse ble levert på GTI (?).

Bilen skal lakkeres "diamantsilber" i nær fremtid, bør jeg lakkere skjermbreddere og org. frontfangere eller bør de forbli sorte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HRC

Hvor får jeg tak i DTM-speil til GolfI? evt. forslag andre speil jeg kan bruke på Golfen.

Er også ute etter org. spoiler som sitter under frontfanger, mulig at disse ble levert på GTI (?).

Bilen skal lakkeres "diamantsilber" i nær fremtid, bør jeg lakkere skjermbreddere og org. frontfangere eller bør de forbli sorte?

jeg syns store fangere er penest :) å lakere alt :)

er det til 90 fanger du skal ha leppe til så har gti den ja

www.norskbildelesenter.no har dtm speil til Golf 1 koster 1800 kr eller no tror jeg

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by texx

jeg syns store fangere er penest :) å lakere alt :)

er det til 90 fanger du skal ha leppe til så har gti den ja

www.norskbildelesenter.no har dtm speil til Golf 1 koster 1800 kr eller no tror jeg

Skal bruke orginal fangere. Har sett en del GolfI med orginale fangere og en liten leppe under frontfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HRC

Ok. Da skjønner jeg. Jeg har ikke holdt på med GolfI før, så det blir noen dumme spørsmål her.

Men bilen blir ikke så ekstremt lav som den grønne, så da kanskje det passer bedre med GTI-spoiler? Finnes det noen bilder av en slik en tro?

Her er et litt dårlig bilde av min GTI med den 2delte GTI spoileren.

pic_001.jpg

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider